Здравейте,

от скоро съм регистрирал ЕООД. Решил съм да се самоосигурявам.
Има ли законова дефиниция, препратка към нещо официално, което дефинира начало на дейността на дружеството, което ще стартира 7-дневния срок за регистрация в НАП по моето самоосигуряване.

В интернет има противоречиви мнения - например издаване на печат като първи разход.
Единственото, което ми изглежда да е близко до официалната дефиниция е т.30 от Допълнителни разпоредби § 1. на Закона за Счетоводството:

Предприятия, които не са осъществявали дейност през отчетния период" са предприятия, за които едновременно са налице следните условия:
   а) през отчетния период не са извършвали сделки по чл. 1, ал. 1 от Търговския закон;
   б) през отчетния период не са възникнали условия да бъде признат приход съгласно
    Закона за счетоводството и приложимите счетоводни стандарти;
   в) не са осъществявали дейност, свързана с инвестиции, производство и/или продажба;
   г) не са осъществявали покупка на стоки и услуги с цел получаване на доходи и печалби.

На това ли е базирано практическото правило за "първи приходи или разходи"?
Конкретният ми въпрос е дали банковата такса след сключен договор за банкиране дава началото на дейността?