а ако фирмата получател не е регистрарана по ДДС?
няма да публикувам нищо,във края на всичко копирано,което постнахте навлязохте в 2017 ,относно КТ,началото абсолютно беше излишно. Идеята според мен на форума е да получим някакво тълкование и яснота .Убедена съм,че и питащата е изчела всичко това,както и аз,но написаното не покрива всички случаи в практиката и ми е трудно да се съглася,че международни шофьори,изпратени от БГ фирма работодател ,чрез спедиция ,например,до Германия за опрелен товар и се връщат обатно в БГ ,попадат в Чл.121 а от КТ ,може и да греша,ето тук се очаква някакво тълкуване или насочване ...или продължи за Франция ,но ,не въз основа на спогодба със пресдставител от Германия или Франция ,а отново чрез спедиция и си фактурира БГ фирмата на спедицията .В кое точно изискване от чл.121 а се вписва ситуацията и как ще се изчисли възнаграждението на шофьора за примерната "езда" ,да не говорим ,че той едва ли ще се върне до последния ден от месеца,да се отчете и изчислим часовете в съответните държави,че да и му ги изплатим до последния работен ден на месеца през ,който е положен труда ?!?
Информацията не е актуална.Както относно чл.121 от КТ ,така и АЕБ 3 .Има промени от декември 2016,влезли в сила от 2017