1
Здравейте:)Търся отговор на следния казус и всеки е с различно мнение, поради това реших да попитам и тук. Въпросът ми е следният: може ли управител да ползва един от служебните автомобилите на предприятието за икономическата дейност на фирмата и разходите за гориво ще се признават ли , след като са документално обосновани с първичен счетоводен документ- фактура за зареденото гориво и попълнена пътна книжка?
2
Данъци и счетоводство » Re: Фирма без дейност 2017 г.
28.02.2018, 09:40Да попитам, колеги нещо и аз. Имам няколко консорциума, които нямат дейност през 2017 г., но и един който има 0,05 лв. приходи от лихви .Тъй като те са регистрирани по ЗЗД, в ТР регистър нямам задължение да публикувам нищо, но този който има 0,05 лв. приход трябва да съставя ГФО, съответно Декларация към НСИ за направени приходи и/или разходи до 500 лв, и задължение до 30,06,2018 г. да публикувам ГФО в интернет сайт??/ Права ли съм? Благодаря Ви!
3
Данъци и счетоводство » Отписани вземания и задължения
24.11.2016, 10:19 Здравейте! Имам следния казус,за който се нуждая от помощ. Имам с изтекъл давност срок задължени и вземания. Някои са от 2008 г. и 2009 г. други от 2010г. Въпросът ми е кога е трябвало да ги отпиша и с тях преобразува ли се данъчния финансов резултат??? Благодаря!!!
4
ЮЛНЦ » Re: Счетоводство на жилищностроителна кооперация
30.10.2015, 08:09Извинявайте за глупавите въпроси,но просто това юридическо лице ми е по-различно от останалите и съм малко объркана:) благодаря Ви, че ми отговорихте. Лек ден:)
5
ЮЛНЦ » Re: Счетоводство на жилищностроителна кооперация
29.10.2015, 16:05Благодаря на irenabrili. Докато бъде построена сградата съставят ли се ОПР,баланс и т.н. и съответно подават ли се до 31,03 за изтеклия отчетен период?
6
ЮЛНЦ » Счетоводство на жилищностроителна кооперация
29.10.2015, 14:05Казусът е следният: Жилищно-строителната кооперация е вписана като юридическо лице,закупила си е земя за строежа на бъдещите апартаменти.Има изготвен архитектурен план за бъдещата сграда.Следва да се намери изпълнител на поръчката.Тъй като тя няма приходи /освен вноските на кооператорите/,а единствено разходи, какви счетоводни операции се съставят, трябва ли да се подават декларации в НАП и ако "да" какви са те?Съставя ли се ГФО?Някой ако е водил счетоводство на такова юридическо лице да помогне със съвет и практически указания.Предварително благодаря за отзовалите се.