Здравейте,

Опитах да потърся за друга такава тема, но уви не намерих.

Стартираща софтуерна компания (регистрирана по ЗДДС) сключва договор с дизайн студио за изработка на лого и цялостен брандинг (цветове, шрифтове, т.н.). Услугата е на стойносто ок. 1100 лв. с ДДС.

Каква е най-честата практика за осчетоводяване на сделката?
а. Директно отчитане като разход (за реклама?)?
б. Завеждане като ДНМА, предвид, че логото и брандинга реално представляват актив за компанията, която тя ще използва в бъдещите периоди? В този случай кой е момента на въвеждане в експлоатация - началото на рекламна дейност, при която се използва брандингът/логото или при начало на генериране на приходи от дейността?

Благодаря предварително за отговорите.