Здравейте! Имам следния казус: Фирма, регистрирана по ДДС в БГ, открива свое представителство във Виена. Планирано е закупуване на бизнес офис там със финансиране от България. След  представяне на документ за закупения офис във Виена, какво следва като осчетоводяване в бг фирмата, има ли опастност да не мога да докажа разходи / като АО/ при проверка ?
Благодаря предварително!
Предаването на ДМА ще се извърши на територията на Украйна, това уточних сега с бълг. фирма.
Благодаря ви за съдействието дотук,
Мария
Здравейте,

Българска фирма, регистрирана по ЗЗДС, ще получи от Украйна ДМА с договор за наем. 

Въпроса ми е следния: следва ли да се прави протокол по чл. 117 за тази  услуга от Украйна и ако да с каква данъчна ставка – 0% или 20%?

Поздрави и благодаря предварително!

Благодаря за бързия отговор!
Здравейте,
Бълг. фирма, рег. по ДДС решава да дава машина под наем  на фирма , също рег. по ДДС в Австрия. Машината ще бъде експлоатирана в Австрия. Плащането ще се извърши авансово за целия период, фактура за услугата ще се пуска всеки месец.
Счита ли се за ВОД, според мен -не е -съгл. чл. 21,ал.2 от ЗДДС,във връзка с чл. 86, ал.3, права ли съм? Наемът как ще се отразява в дневниците всеки месец?
Благодаря предварително!
Аз ги имам тези отметки и пак нищо не става. Да уточня само , че съм с Windows 7,а не  XP.
В сайта на НАП има указания само за браузъра Мозила  и Windows XP. :noexpression: