В настройките трябва да замените https://public.brra.bg/ с https://portal.registryagency.bg защото домейна е нов.
Вчера пуснах последния отчет, ОС - Windows 10, браузър Google Chrome и нямах проблеми.

Ако искате вижте на този линк като отворите Инструкция за разрешаване на проблеми при тестово подписване в страницата на Търговския регистър, дали всички настройки са ви така, най-вече найстройките за сигурност, но след като подписа ви работи коректно на сайта, би трябвало всички настройки да са направени правилно.

https://www.registryagency.bg/bg/registri/targovski-registar/vprosi-i-otgovori/#cmsplugin_tabs_25284
Надали имате проблеми с настройките за интернет след като подписа ви работи коректно.

Проблема който описвате е по скоро, че системата не ви отчита като потребител който влиза в нея с КЕП и за това ви изхвърля при опит да ползвате електронните услуги. Пак се повтарям, опитайте да влезете през друг браузър. Или си направете нова регистрация през друга поща.
Тестовото подписване може да го правите и без регистрация, за това нямате проблеми с подписването. Подписа ви е в ред, имате проблем с добавянето на подписа в сайт.

Но за да може да ползвате електронни услуги, трябва да сте си добавили предварително сертификата, освен първоначалната регистрация. За това ви писах да изберете опцията „Средства за автентикация“ и да видите дали вашия сертификат фигурира там (трябва да го видите под бутона "Добави сертификат"). Ако има добавен сертификат вижте до кога е валиден, да не се окаже, че е стар, а не този с който сте правили тестово подписване. Ако няма добавен сертификат го добавете с бутона "Добави сертификат". След това за всеки случай рестартирайте и влезте в системата, но не с "Aдрес на електронна поща" и "Парола", а през бутона "Вход със сертификат" (който е под него). Ако и това не помага, опитайте с друг браузер.
Когато влезете в профила си и натиснете върху акаунта си (името на пощата) се появява падащо меню, изберете опцията „Средства за автентикация“ и вижте дали вашия сертификат фигурира там, ако го няма го добавете.
С каква операционна система сте и с кой браузер се опитвате да публикувате.
Като натиснете бутона "Вход със сертификат" и влезете с КЕП отчета ли че сте влезли (най-вероятно като потребител се появява пощата с която сте се регистрирали)
На колко часа работи лицето, че сумата е 71,60 лв. (това е под минималната заплата за страната).

п.п. Първите три дни включили ли сте ги (възнаграждение от работодателя).
По принцип когато грешката се дължи на неправилно отразяване на документи в отчетните регистри, вие писмено трябва да уведомява компетентния opган по приходите в съответната ТД на НАП. А органът по приходите трябва да предприеме действия за промяна на задължението за съответния данъчен период.

Лично аз обаче ако бях на ваше място щях в настоящия данъчния период да включа неправилно отразените документи със знак “–“ и едновременно с това да отразя документите с коректните данни (с право на данъчен кредит). Не зависимо, че това не е разписания в закона начин.

Едноличният търговец е физическо лице с регистрацията му по ТЗ няма правна последица и не възниква на нов правен субект. Физическите лица, които подлежат на регистрация по реда на ЗДДС имат само един идентификационен номер за целите на ЗДДС, независимо дали са ЕТ, земеделски производител, свободна професия, частен съдебен изпълнител и т.н. Тъй като има само един правен субект физическото лице, за целите на облагането с ДДС има само един номер по чл. 94, ал. 2 от ЗДДС.

Съгласно чл.114, ал.1, т.8 от ЗДДС във фактурата задължително съдържа, идентификационен номер по чл. 94, ал. 2 на получателя, съответно номера по чл. 84 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс - когато получателят е нерегистрирано по този закон лице,

Тоест във фактурата задължително се вписва номера за регистрация по ЗДДС, защото лицето е регистрирано независимо каква независима икономическа дейност извършва.

идентификационен номер по чл. 84 от ДОПК е различен от този п о ЗДДС (§ 1, ал.1, т.1 от ППЗДДДС ДР). За това когато се попълват двата номера е нормално да са различни.

Ако физическото лице беше доставчик то то е длъжно да се идентифицират за целите на ЗДДС с получения при регистрацията си идентификационен номер по ДДС за всички извършвани от тях доставки, представляващи независима икономическа дейност (§ 1., ал.2 от ДР на ППЗДДС).  И следва във фактурите които издава да посочва и двата номера. Според чл. 78 от ППЗДДС, трябва да съдържат трайно вписани при отпечатването както идентификационен номер на лицето, което ще ги издава фактурата (т.3), така и идентификационен номер по ДДС по чл. 94, ал. 2 от ЗДДС (н.4).

След като лицето ще начислява ДДС за всяка извършвана дейност, нормално е и да може да ползва и ДК за всичките си дейности и да посочва номера си по ДДС и във фактурите които е получател. А в зависимост от това за какви доставки ще ползва стоката или услугите ще има право да ползва или не ДК.
КОНСТИТУЦИЯ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

Чл. 48. (1) Гражданите имат право на труд. Държавата се грижи за създаване на условия за осъществяване на това право.
.
.
(5) Работниците и служителите имат право на здравословни и безопасни условия на труд, на минимално трудово възнаграждение и на заплащане, съответстващо на извършената работа, както и на почивка и отпуск при условия и по ред, определени със закон.



КОДЕКС НА ТРУДА

Регулиране на минималните трудови възнаграждения и обезщетения

Чл. 244. (Изм. - ДВ, бр. 100 от 1992 г.) Министерският съвет определя:

1. минималната работна заплата за страната;

НДРЗ

НАРЕДБА ЗА ДОГОВАРЯНЕ НА РАБОТНАТА ЗАПЛАТА
.
.
ПРИНЦИПИ, НАЧИНИ И ПРОЦЕДУРИ ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА МИНИМАЛНАТА РАБОТНА ЗАПЛАТА ЗА СТРАНАТА

Чл. 10. (1) Минималната работна заплата е най-ниското трудово възнаграждение за отработено време или за извършена работа.
Темата която сте чели сигурно става въпрос за самоосигуряващи се  избрали да подават еднократно декларация образец 1 с код 22. Или хората които са писали по темата са се объркали с този случай.
Точно за дивидентите трудно ще се стигне до еднозначен извод, зависи кой е получател и какъв е дивидента. Тук Доц. д-р Людмила Мермерска се е опитала да разгледа данъчното третиране на дивидента по реда на ЗДДФЛ. 

Тъй като никой не искат да ми разпределят дивидент отивам да видя дали морето е солено, приятно изкарване аз се отдавам на почивка (трябва да се тества новия участък на магистралата, че шефа ще се сърди).
"и т.н. и т. н.................. .нищо конкретно по въпроса"

Не знам по кой въпрос няма нищо конкретно. Статията разглежда доста на широко как се определя средно месечен доход. В по кратце го има и в писмо от същата година № 91-01-224 от 26.08.2002 г.


Право на семейни помощи по чл. 7 и 8 от ЗСПД имат семействата със средномесечен доход на член от семейството за предходните 6 месеца, по-нисък или равен на дохода, определен за целта в Закона за държавния бюджет на Република България за съответната година. За 2002 г. средномесечният доход на член от семейството е 150 лв.

Съгласно § 1, т. 2 от ПЗР на ЗСПД "Доход" са всички брутни доходи на семейството, които са облагаеми по ЗОДФЛ, както и получаваните пенсии, обезщетения, помощи и стипендии, с изключение на месечните добавки за деца с трайни увреждания, изплащани по реда на чл. 40 от Закона за защита, рехабилитация и социална интеграция на инвалидите, добавката за чужда помощ на инвалидите по чл. 103 от КЗОО, стипендиите на учащите се до 18-годишна възраст, както и помощите, получени по този закон. Присъдените издръжки не са облагаем доход и не следва да се декларират.

Лицата декларират брутните доходи на семейството, получени през шестте календарни месеца преди месеца, през който е подадена молба-декларацията.

Доходите се декларират за месеца, през който са получени, независимо за кой период се отнасят.

При определяне на дохода на член от семейството не се включват месечните добавки за деца по отменения УНР и компенсациите, изплащани към тях с ПМС № 181 от 1997 г. в размер на 8,54 лв.

Брутните доходи се изчисляват по реда за определяне на облагаемия доход по ЗОДФЛ, в зависимост от дейността на лицата:

- за работещите по трудови и приравнените към тях правоотношения - облагаемият доход по чл. 19 от ЗОДФЛ, преди намаляването със задължителните осигурителни вноски за сметка на лицето за ДОО, ДЗПО и здравно осигуряване.

Ако за някой от месеците през 6-месечния период трудовото възнаграждение е начислено, но не е изплатено, за този месец в молба-декларацията не се декларира доход.

В случаите, когато за някои месеци от 6-месечния период са изплатени само аванси, в молба-декларацията се посочва като доход размерът на получения аванс.

За месеца, в който се получава остатък от брутно трудово възнаграждение и с това плащане се приключва съответният месец, в молба-декларацията като доход се посочва брутното трудово възнаграждение, намалено с авансовото плащане (сбора от авансовите плащания) за съответния месец, тъй като същото вече е посочено като доход за предходен месец.

- за лицата, упражняващи свободна професия, занаятчийска дейност или услуги - облагаемият доход, преди намаляването с нормативно признатите разходи.

- за едноличните търговци, както и нотариусите и лицата, упражняващи медицинска практика по Закона за лечебните заведения, избрали да формират доходите си по реда на ЗКПО - доходът, формиран по реда на глава втора от Закона за корпоративното подоходно облагане, с изключение на разпоредбите на чл. 23, ал. 2, т. 12, 20 и 22 и чл. 23, ал. 3, т. 9 и 13 от ЗКПО.

- за собствениците и съдружниците в търговски дружества - облагаемият доход от трудова дейност. Дивидентите не са облагаеми по реда на ЗОДФЛ, поради което не се включват при определяне на средномесечния доход.

- земеделските производители - физически лица, включително извършващите дейност като еднолични търговци, за непреработената растителна и животинска продукция по чл. 12, ал. 3 от ЗОДФЛ са освободени от облагане с ДОД, поради което не формират облагаем доход.

- лицата, упражняващи дейност, облагана с окончателен годишен (патентен) данък, определят дохода си съобразно начина, по който са осъществявали дейността си (като: едноличен търговец; лице, упражняващо свободна професия, занаятчийска или друга дейност) и съответстващите разпоредби за образуване на облагаемия доход.

При определяне на средномесечния доход на член от семейството се взема предвид броят на членовете му към датата, на която е подадена молба-декларацията.

Предполагам, че указанието е писано пак от Иван Карановски или поне е участвал като Главен методолог, независимо от подписите под него.
"Защо да е смело?"

Защото твърдение "Всичко що е доход и независимо от какво е, влиза в удостоверението за детските." е доста смело, след като има много доходи на физически лица които са извън обхвата на § 1 от ЗСПД и не се обявяват.

Тук има една статия на Иван Карановски който е юрист и ако не се лъжа към момента когато я е писал е бил Главен методолог на НОИ. В статията се е опитал да обясни нашироко какво влиза в средно месечния доход. Статията е много стара даже един закон е отменен, но въпреки това огромната част от нея е актуална и сега.
"Защо тогава влизат болничните? "

Защото освен  всички брутни доходи които са облагаеми по ЗДДФЛ влизат и обезщетенията (§ 1. от ЗСПД).

"Всичко що е доход и независимо от какво е, влиза в удостоверението за детските."

Леле много смело.
"От социално подпомагане ми отговориха: "Дивидентът се включва, нали е облагаем доход"

Интересно къде се облага все пак.

ЗАКОН ЗА СЕМЕЙНИ ПОМОЩИ ЗА ДЕЦА

§ 1. По смисъла на този закон:
.
2. (изм. - ДВ, бр. 69 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 21 от 2006 г., в сила от 01.01.2006 г., изм. - ДВ, бр. 95 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2012 г.) "Доход" са всички брутни доходи на семейството, които са облагаеми по Закона за данъците върху доходите на физическите лица, както и получаваните пенсии, обезщетения, помощи и стипендии, с изключение на добавката за чужда помощ по чл. 103 от Кодекса за социално осигуряване, стипендиите на учащите се до завършване на средно образование, но не по-късно от навършване на 20-годишна възраст, както и помощите и средствата, получени по този закон и по Закона за закрила на детето.

ЗДДФЛ

Чл. 16.
.
(2) (Доп. - ДВ, бр. 113 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) При определяне на облагаемия доход не се включват доходите, подлежащи на облагане с окончателни данъци по реда на този закон или с окончателни данъци по реда на Закона за корпоративното подоходно облагане, както и доходите, подлежащи на облагане с патентен данък по реда на Закона за местните данъци и такси.

Реално дивидента е обложен вече по ЗКПО и не е облагаем по ЗДДФЛ. Така, че служителката е права дивидента е облагам, но не по ЗДДФЛ.
Какви услуги сте предоставяли, определихте ли място на изпълнение на доставката на територията на коя страната е (чл.21 от ЗДДС). След като разберете къде е  място на изпълнение ще знаете с кой закон, нашия или румънския, да се съобразите ( вижте все пак и чл.97а, ал.2 от ЗДДС).
Съгласно чл. 325, ал. 1, т. 10 от КТ трудовият договор се прекратява без която и да е от страните да дължи предизвестие, със смъртта на лицето, с което работникът или служителят е сключил трудовия договор с оглед на личността му.

Съвсем различно е, обаче ако има наследник, който желае да продължи търговската дейност на починалия собственик на ЕТ. В този случай работодател на работниците и служители се явява новия собственик – наследник, който поема предприятието. На основание чл. 123, ал. 1, т. 6 от КТ трудовото правоотношение с наетите лица може да бъде запазено.

Съгласно чл.123, ал.2 от КТ правата и задълженията, произтичащи от трудовите правоотношения с работниците и служителите към датата на промяната (датата на смъртта), се прехвърлят на новия работодател. Но това става след вписване на обстоятелството по прехвърляне на предприятието. И се появява един междинен период през който наследника няма ЕИК и няма как да осигурява работниците. Според становище на НАП няма проблем, през този междинен период осигурителните вноски на работниците в ЕТ да са по ЕИК на починалото лице.