Проблем с онлайн подаване на ГФО в ТР

09.09.2023, 09:40 2800 21

09.09.2023, 09:40
Публикации: 12 / 0
Здравейте колеги,

Отново проблем с подаване на ГФО в ТР.

Проблемът не е нов , но сега се прояви при мен:

Влизам в профилът си, избирам меню Електронни Услуги, сайтът ме пуска в Електронни Услуги, но ме е изхвърлил от профилът ми и услугите са недостъпни.

Тестово подписване минава успешно, но всеки опит да се влезе в Електронни Услуги води до това, че сайтът не помни, че съм се регистрирал с профила си.

Моля дайте детайли за решение.

Явно в INTERNET OPTIONS има нещо, което за първи път ми дава проблем.

Всички драйвъри работят и са свалени наново. НАП, Статистика работят с подписите, но не и Търговски Регистър.
Звъних на кол центъра на ТР, от там отговориха, че драйвърите трябва да се проверят.

Аз смятам, че е софтуерна настройка, щом имам успешно Тестово Подписване.

За отбелязване е, че подписите са на Информационно Обслужване и са на флашки, не са с четец и карта.
Моля, който е наясно да даде идея за справяне.
Поздрави.


 
#1 | 09.09.2023, 13:42
Публикации: 9729 / 1664
При всяко подновяване на КЕП трябва отново да въведете средство за автентикация (вход с имейл и парола“)
#2 | 09.09.2023, 14:07
Публикации: 12 / 0
При всяко подновяване на КЕП трябва отново да въведете средство за автентикация (вход с имейл и парола“)

Изобщо не става, различни браузъри, VPN, какво ли не опитвам втори ден…
#3 | 09.09.2023, 14:40
Публикации: 309 / 41
Пробвайте Internet Options ->таб Content, бутон Sertificates
изтривате старите сертификати с изтекъл срок
рестартирайте
#4 | 09.09.2023, 15:01
Публикации: 12 / 0
Благодаря, направено.
Не се получава пак.
#5 | 09.09.2023, 15:49
Публикации: 30 / 2
Като натиснете бутона "Вход със сертификат" и влезете с КЕП отчета ли че сте влезли (най-вероятно като потребител се появява пощата с която сте се регистрирали)
#6 | 09.09.2023, 16:07
Публикации: 12 / 0
Да, вижда се, че профилът на потребител е активен, но в момента, в който се иска Електронни Услуги и се жлезе в това меню, се вижда, че потребителят вече не е активен.
Обратно и наново, от различни места на сайта се стига до зареждане на аплет за електронен подпис и до там.
#7 | 09.09.2023, 16:41
Публикации: 30 / 2
С каква операционна система сте и с кой браузер се опитвате да публикувате.
#8 | 09.09.2023, 17:08
Публикации: 30 / 2
Когато влезете в профила си и натиснете върху акаунта си (името на пощата) се появява падащо меню, изберете опцията „Средства за автентикация“ и вижте дали вашия сертификат фигурира там, ако го няма го добавете.
#9 | 09.09.2023, 18:14
Публикации: 12 / 0
Windows 10
#10 | 09.09.2023, 18:17
Публикации: 22 / 4
Включен ли е BISS-а
#11 | 09.09.2023, 18:18
Публикации: 12 / 0
Включен ли е BISS-а
Да
#12 | 09.09.2023, 18:19
Публикации: 12 / 0
Пробно подписване се извършва успещно, но някакви cookies правят кашата.
#13 | 10.09.2023, 13:41
Публикации: 30 / 2
Тестовото подписване може да го правите и без регистрация, за това нямате проблеми с подписването. Подписа ви е в ред, имате проблем с добавянето на подписа в сайт.

Но за да може да ползвате електронни услуги, трябва да сте си добавили предварително сертификата, освен първоначалната регистрация. За това ви писах да изберете опцията „Средства за автентикация“ и да видите дали вашия сертификат фигурира там (трябва да го видите под бутона "Добави сертификат"). Ако има добавен сертификат вижте до кога е валиден, да не се окаже, че е стар, а не този с който сте правили тестово подписване. Ако няма добавен сертификат го добавете с бутона "Добави сертификат". След това за всеки случай рестартирайте и влезте в системата, но не с "Aдрес на електронна поща" и "Парола", а през бутона "Вход със сертификат" (който е под него). Ако и това не помага, опитайте с друг браузер.
#14 | 11.09.2023, 09:21
Публикации: 12 / 0
Много благодаря.
Разбира се съм опитал изброените от Вас стъпки.
Подавам отчети от много години.
Такъв проблем точно никога не се е появявал.

Сигурно има проблем на дофтуерно ниво с настроъки на Internet Options.

Да видим, ще звъня трети път на TP.
#15 | 11.09.2023, 10:05
Публикации: 30 / 2
Надали имате проблеми с настройките за интернет след като подписа ви работи коректно.

Проблема който описвате е по скоро, че системата не ви отчита като потребител който влиза в нея с КЕП и за това ви изхвърля при опит да ползвате електронните услуги. Пак се повтарям, опитайте да влезете през друг браузър. Или си направете нова регистрация през друга поща.
#16 | 11.09.2023, 10:39
Публикации: 12 / 0
Да,
с нов профил ще пробвам
#17 | 11.09.2023, 10:57
Публикации: 12 / 0
И не става
#18 | 11.09.2023, 11:22
Публикации: 30 / 2
Вчера пуснах последния отчет, ОС - Windows 10, браузър Google Chrome и нямах проблеми.

Ако искате вижте на този линк като отворите Инструкция за разрешаване на проблеми при тестово подписване в страницата на Търговския регистър, дали всички настройки са ви така, най-вече найстройките за сигурност, но след като подписа ви работи коректно на сайта, би трябвало всички настройки да са направени правилно.

https://www.registryagency.bg/bg/registri/targovski-registar/vprosi-i-otgovori/#cmsplugin_tabs_25284
#19 | 11.09.2023, 11:29
Публикации: 30 / 2
В настройките трябва да замените https://public.brra.bg/ с https://portal.registryagency.bg защото домейна е нов.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група