Искам да допълня с един въпрос настоящата тема.
След като е подадено ОКД5 за започване на осигуряване като самоосигуряващо се лице в ЕООД и се изплаща всеки месец възнаграждение за личен труд, както е посочено в горния пример и се подава Д1 и Д6 за данъка всеки месец и Д6 с код 13 до края на април на следващата година за осигуровките, какви други декларации се подават в тази връзка от лицето като самоосигуряващо се и от фирмата? Декл. чл.55 на всяко тримесечие от лицето, а за четвъртото?!? Декл. чл.50 ЗДДФЛ годишна от лицето? Лицето и дружеството какво следва да подават ежемесечно или годишно?
Моля за обяснение на процеса при работа със самоосигуряващо се лице, какво и какъв е реда за деклариране на необходимото. Благодаря.