Фирма регистрирана в ТР на АВ на 29.02.2016 г с основен предмет на дейност както следва : - разработка и продажба в страната и извън нея на софтуер
- услуги свързани с консултации в областта на софтуер
- организиране на видео уроци и обучение в областта на информационните технологии.
На 28.04.2016 г е регистрирана по ЗДДС по желание. Закупен е WINDOS 10 PROF - стойността му е 419.90 лв без ДДС .Закупени са хостинг и хостинг услуги необходими за работата на фирмата . Закупен е и мобилен апарат който ще се използва само за фирмени цели на стойност 175.00 лв без ДДС .Заплатена е и услуга за изработка на лого и брандинг буук - 400.00 лв без ДДС .Заплатена е и услуга за 850.00 лв без ДДС за изработка на документи и подаване в OHIM - за регистрация в ЕС -ведомство за хармонизация на вътрешния пазар без което фирмата не би могла да бъде на чуждестранния пазар като пълноправен партнъор . ДДС по всички тези неща биха ли могли да бъдат включени в описа за ползване на данъчен кредит преди регистрацията , като се има предвид че почти всичко е от гр. 60 за осчетоводяване ?Благодаря предварително за евентуални отзиви и отговори на моите въпроси !!!