07.2013 пускаме дейността на регистрирано, преди години ЕООД, което не е имало дейност до момента и уведомяваме счетоводителката, че имаме глоба за неподаване на празна ГДД. Отговора й е „ОК, задвижваме нещата и като излезе ще я платиш“. Плащаме където, каквото и когато ни каже без да спорим, защото не разбираме от счетоводство и баланси. 03.2014 след консултация със счетоводна къща по съмнение за грешка, която се оказа налице, ни изкараха четири листа задължения за осигуровки и лихви (парите отивали по единна сметки и погасявали глобата .. и т.н. сигурно всички знаете за какво е ставало въпрос, за разлика от мен- ние й плащаме двойно по-голяма такса отколкото в счетоводните къщи защото непознаването на счетоводните закони не ни оневинява за глобите). Сега тя ни казва „ старите задължения не са ми работа, аз съм направила коректно приключване на 2013, погаси си задълженията и ще ти заверя осигурителната книжка“. Искаме да ги погасясим, но как? вече не е глоба, а 4листа разни осигуровки по различни сметки?
Моля отговорете ми наистина ли е нормално счетоводителя да приключи годината със задължения към бюджета, за които дори не ни е уведомил и това си е наш проблем! Ако не бяхме направили случайно тази платена консултация, как изобщо се предполага да разберем за него, мислехме че счетоводителя следи задълженията на една фирма?!. Ако не е така, към какъв специалист трябва да се обърнем с мижавото си ЕООД за ремонтни услуги, без ДДС, 1служител, 6 изходящи фактури(без касов апарат), 50 входящи в платени в брой (за цялата 2013г.)!!! Не разбираме от счетоводство, плащаме си за това и искам да сме изрядни.
Благодаря предварително на всеки, който би дал мнение и съвет!