Промяна на офиса

04.11.2014, 11:12 7346 8

04.11.2014, 11:12
Публикации: 266 / 5
Здравейте какви документи и къде трябва да се подадът при смяна на офиса.
Трябва ли в трудовия договор на всеки служител да се посочи мястото където се извършва трудовоата дейност или се слага адреса на управление на фирмата?
#1 | 04.11.2014, 11:50
Публикации: 12229 / 2276
Съдържание
Чл. 66. (Изм. - ДВ, бр. 100 от 1992 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 52 от 2004 г., в сила от 01.08.2004 г.) Трудовият договор съдържа данни за страните и определя:
1. мястото на работа;
2. наименованието на длъжността и характера на работата;
3. датата на сключването му и началото на неговото изпълнение;
4. времетраенето на трудовия договор;
5. размера на основния и удължения платен годишен отпуск и на допълнителните платени годишни отпуски;
6. еднакъв срок на предизвестие и за двете страни при прекратяване на трудовия договор;
7. основното и допълнителните трудови възнаграждения с постоянен характер, както и периодичността на тяхното изплащане;
8. продължителността на работния ден или седмица.
.............
(3) За място на работата се смята седалището на предприятието, с което е сключен трудовият договор, доколкото друго не е уговорено или не следва от характера на работата.
#2 | 04.11.2014, 11:55
Публикации: 266 / 5
При промяна на офиса, ново допълнително споразумение ли да се подпише към договора за промяна мястото на работа или не е задължително.
#3 | 04.11.2014, 11:58
Публикации: 12229 / 2276
При промяна на офиса, ново допълнително споразумение ли да се подпише към договора за промяна мястото на работа или не е задължително.

По принцип  ДС се прави за всяка промяна на вече договорени с трудовия договор обстоятелства. Ако сте вписали за работно място вече несъществуващия адрес то сега следва с ДС да го промените.
#4 | 04.11.2014, 12:07
Публикации: 266 / 5
В трудовия договор е адреса по регистрация на фирмата, а работното място ще бъде в нов офис, ако не се направи ДС- грешка ли е?
В общината ли да питам за необходими документи при смяна на офис?
#5 | 04.11.2014, 14:04
Публикации: 12229 / 2276
В трудовия договор е адреса по регистрация на фирмата, а работното място ще бъде в нов офис, ако не се направи ДС- грешка ли е?
В общината ли да питам за необходими документи при смяна на офис?

В общината пък защо да питате ? какво общо има тя ? Иначе сигурно ще се повторя, но ако в трудовия договор има вписано и договорено като място това на несъществуващия вече адрес очевидно трябва да се промени с ДС.
#6 | 04.11.2014, 14:10
Публикации: 266 / 5
delphine, много ви благодаря за всичко много пъти сте ми помагали, ИСКРЕНИ БЛАГОДАРНОСТИ!
За да не отварям нова тема да попитам, судръжник в ООД, който не е вписан като управител, може ли да се осигурява на трудов договор и да не се самоосигурява, аз мисля- да, но пак да се консултирам, ще бъде назначен от управителя!
#7 | 04.11.2014, 14:13
Публикации: 12229 / 2276
........... судръжник в ООД, който не е вписан като управител, може ли да се осигурява на трудов договор и да не се самоосигурява, аз мисля- да, но пак да се консултирам, ще бъде назначен от управителя!

Да, може да бъде назначен на ТД и да се осигурява като наето лице без да е СОЛ в същото това дружество.Това предполага , че не упражнява дейност в качеството си на съдружник, а само тази, която е в длъжностната му характеристика по ТД.
#8 | 04.11.2014, 14:38
Публикации: 266 / 5
 :smile1:
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група