За мен тестерите са чисти рекламни материали.
Да, наистина са рекламни материали, но въпросът е кога да ги изпишем на разход , с придобиването ли или с разходването им.
Като знам, че тестерите са си на едни сравнително високи цени, бих ги завела в материална сметка и при изпръскването им с искане бих изписала на разход. Вследствие ползването на тестера, клиентът решава кой парфюм да закупи, напълно присъщ разход, свързан с продажбата на парфюмите. Подобен начин и със стъклениците, те на практика са амбалажа на наливния парфюм. При счупване, спиране продажба на наливен парфюм, или друга причина, на разход, но отново с искане, подписано от МОЛ на магазина или управителя.
Ако бяха календари, да речем че сме ги раздали като рекламни материали, правим протокол и на разход, но тестера как ще го изпръскате наведнъж, освен ако са такива маломерни, които раздават на клиентите закупили стока като бонус. Въпрос за предназначението им.