Здравейте!
За пръв път ми се налага да обявявам отчетите в Търг.регистър и ще бъда благодарна за вашата помощ.
Въпросите ми се следните и са главно във връзка с ел.подпис/заявител:
1. Моето счетоводно предприятие е съставител на ГФО. С фирмения си ел.подпис, чийто титуляр съм аз (управителя), ли следва да подам отчетите на клиентите си?
Или е по-редно с личния ми ел.подпис, издаден на мен като физическо лице?
Объркването ми идва от това, че при попълване на заявлението в ТР се изискват данните на физическо лице-заявител, но съставителят, всъщност, е счетоводното предприятие.
2. Имам клиент, който си има ел.подпис, издаден на името на дружеството и с титуляр на сертификата-управителя. Може ли с този ел.подпис да се подадат отчетите на дружеството като на заявител е "търговецът"?
На същото дружество съставител е отново моето сч.предприятие, но не е правено пълномощно между нас, т.к. всички документи за другите институции ги подаваме с ел.подпис на клиента.
3. Като какъв документ прикачвате пълномощните - като "други" ли?