Регистрация на икономически оператори в системата на Агенция Митници

25.01.2018, 16:29 77849 122

#40 | 25.01.2018, 16:29
Публикации: 5 / 1
До Натали Начева: моля Ви да уточните дали подписа е на физическо лице или имате фирма като счетоводител и КЕП е на името на счетоводната фирма.
#41 | 25.01.2018, 17:22
Публикации: 5 / 1
До KAvradaliev - вижте отговор 20, потребител Мани, публикувано е описание на искане за изтриване на 22.01.2018, 12:22
#42 | 26.01.2018, 08:56
Публикации: 5 / 0
Да, видях отговора, но не е това, което търся, пратил съм такава заявка за изтриване на други потребители, но в случая искам да изтрия само икономическия оператор към даден потребител.
#43 | 26.01.2018, 09:05
Публикации: 64 / 7
Здравейте, надявам се да получа малко помощ, защото от Агенция Митници вече 2-ра седмица не ми отговарят на имейлите, по телефона е невъзможно да се свържеш, а ако фирмата спре работа с митниците дори за ден ще бъде доста голям проблем. Питането е следното: Направена е регистрацията на икономически оператор но да кажем, че е грешна, искам да я изтрия от опция "13. Прекратяване на регистрация на лице" и да я направя наново, но не знам дали изтриването става автоматично или се чака, и дали след това ще мога да направя наново регистрацията на същия икономически оператор, същата фирма, ЕОРИ номер и т.н.

Какво точно е грешно при регистрацията, какво сте объркали и защо искате да я изтриете?
#44 | 26.01.2018, 09:16
Публикации: 64 / 7
 Ще се опитам да помогна!
 Като начална препоръка ,влизай през Гугал Хром в сайта на Аенцията !
Още при влизането системата търси  потвърждаване с ПИН на твоя  КЕП
1 в началният екран избираш регистрация за да ти се отвори описанието как става регистрацията . В долната част на екрана кликаш върху Стъпка 1.
Там се отваря диалогов прозорец ,където попълваш нужните реквизити.
Тук се пишат  имената на ФЛ и  ЕГН  / управителя / на фирмата.
При коректни данни,ако всичко е както трябва ,като потвърдиш излиза диалогов позорец и виждаш данните които си нанесла и че Кепа е индифициран.

 чак тогава те пуска към стъпка 2.
И Т.Н
Ако има въпроси ,питай! И аз ходих по мъките два дни и получих отговор ,по пощата чак след четири дни! Но сега казаха ,че работят извънаредно и до късно вечер!
А телефона ,не се хаби никой не вдига! Отговаря обаче на писмата~
Успех

Само искам да уточня, че на първа стъпка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се попълват данните на лицето от КЕП, това може да управител, но може да е и упълномощен служител.
#45 | 26.01.2018, 09:27
Публикации: 64 / 7
Колеги, тъй като на ден правя по 20 регистрации и нямам време да изчета форума и кой е останал с нерешени проблеми, ако някой има нужда от помощ все още да пише в отговор към мен.
Успех на всички :)
#46 | 26.01.2018, 09:42
Публикации: 5 / 0
По ред причини регистрацията на икономическия оператор е направена с упълномощено лице а не със законен представител, след това от Агеция Митници предоставиха възможност на законния представител за изиска промяна на законен представител и мина успешно, но статуса все още е в очакване на пълномощно. Ако изтрия ИО и го създам на ново ще избегнем това пълномощно, но не знам дали процедурата по прекратяване на регистрацията е автоматична или ще трябва да чакам потвърждение от оператор в АМ, а от досегашния ми опит разбрах, че това може да отнеме много време. Друго което ме притеснява е дали след прекратяване на регистрацията ще ми позволи да направя нова регистрация, да не се окаже, че вече има такава, макар и неактивна и да не може да се създаде нова. Друг въпрос е дали мога да премина през стъпка "14. Приключване на пререгистрацията на лицето" и след това да добавям служители и да упълномощявам други ИО за представители. Предполагам че да, но все пак не съм сигурен.
#47 | 26.01.2018, 10:11
Публикации: 12 / 1
Как да създам заявка за митническо представителство?
#48 | 26.01.2018, 18:27
Публикации: 64 / 7
Как да създам заявка за митническо представителство?

Първо от Работен портал трябва да избереш с какви дейности се занимавате от заявка за процеси. т.1 и после от т.10 се добавят митническите агенти, с които работите.
#49 | 26.01.2018, 18:34
Публикации: 64 / 7
По ред причини регистрацията на икономическия оператор е направена с упълномощено лице а не със законен представител, след това от Агеция Митници предоставиха възможност на законния представител за изиска промяна на законен представител и мина успешно, но статуса все още е в очакване на пълномощно. Ако изтрия ИО и го създам на ново ще избегнем това пълномощно, но не знам дали процедурата по прекратяване на регистрацията е автоматична или ще трябва да чакам потвърждение от оператор в АМ, а от досегашния ми опит разбрах, че това може да отнеме много време. Друго което ме притеснява е дали след прекратяване на регистрацията ще ми позволи да направя нова регистрация, да не се окаже, че вече има такава, макар и неактивна и да не може да се създаде нова. Друг въпрос е дали мога да премина през стъпка "14. Приключване на пререгистрацията на лицето" и след това да добавям служители и да упълномощявам други ИО за представители. Предполагам че да, но все пак не съм сигурен.

Най-бързия вариант е да пишете мейл на servicedesk@customs.bg, в който искате директно да ги изтрият всички регистрации с това потребителско име, ЕГН /всички, които е възможно да сте пратили/ и ЕИК. И след като потвърдят направо правите нова регистрация, защото иначе е възможно в процеса на работа да имате проблеми, заради първата с упълномощеното лице.
Пишете после как сте се оправили :)
#50 | 29.01.2018, 11:34
Публикации: 58 / 12
Колеги, тъй като на ден правя по 20 регистрации и нямам време да изчета форума и кой е останал с нерешени проблеми, ако някой има нужда от помощ все още да пише в отговор към мен.
Успех на всички :)
Здравейте, на 25,01 приключих със стъпка 3, получих имейл, в който пише:" Заявката за регистрация като ИО в АМ е получена и е в очакване на проверка. Ще получите допълнителен имейл за потвърждение или отхвърляне на регистрацията." Това е последния имейл, който получих от АМ. Днес влязох в акаунта си и там пише "оставащо време на неактивност: 8 часа, 19 минути" Въпросът ми е при липса на потвърждение или отхвърляне до 31,01 какво се случва? Забавянето на имейла за потвърждение означава ли, че нещо не е наред с регистрацията и да пиша директно имейл към АМ за изтриване на акаунта? Ходих на място в АМ  - не дават консултации.
#51 | 29.01.2018, 12:02
Публикации: 5 / 0
Най-бързия вариант е да пишете мейл на servicedesk@customs.bg, в който искате директно да ги изтрият всички регистрации с това потребителско име, ЕГН /всички, които е възможно да сте пратили/ и ЕИК. И след като потвърдят направо правите нова регистрация, защото иначе е възможно в процеса на работа да имате проблеми, заради първата с упълномощеното лице.
Пишете после как сте се оправили :)

Имах отворена заявка в сървиздеск системата с някаква начална активност от тяхна страна и после никакви отговори на имейлите по темата. В Петък пуснах нова заявка за изтриването на акаунтите. В Неделя мнооого рано сутринта (около 2 часа) успех да се свържа с тях по телефон, но нямаше дежъден с нужните права за изтриване, казаха, че днес би трябвало да ги изтрият, все още чакам.
#52 | 29.01.2018, 14:59
Публикации: 1 / 0
Колеги, тъй като на ден правя по 20 регистрации и нямам време да изчета форума и кой е останал с нерешени проблеми, ако някой има нужда от помощ все още да пише в отговор към мен.
Успех на всички :)
Здравейте! Имам следния казус:
Нашата фирма има активна регистрация. След появилото се съобщение за пререгистрация стана ясно, че трябва да се направи НОВА РЕГИСТРАЦИЯ. Успешно минахме през всички стъпки и когато решихме да обвържем акцизните складове към НОВАТА РЕГИСТРАЦИЯ, стана ясно, че в момента на влизане с КЕП в системата, тя ни вкарва автоматично в СТАРАТА РЕГИСТРАЦИЯ. Може ли малко помощ относно как да продължим действията по НОВАТА НИ РЕГИСТРАЦИЯ без да ни пренасочва към старата.
П.С.: Дори обмисляме вариант да избера т.14 от Работните процеси "Прекратяване на пререгистрация" от СТАРИЯ ПРОФИЛ, с идеята да се даде зелена светлина на НОВАТА РЕГИСТРАЦИЯ.
#53 | 29.01.2018, 15:13
Публикации: 3 / 0


Error

Customs Agency - Registration System






 


Здравейте, моля помагайте!
Каква е тази грешка:

PWM 5015


An error has occurred. If this error occurs repeatedly please contact the service desk of the National Customs Agency.
#54 | 29.01.2018, 15:25
Публикации: 58 / 12
 След завършване на стъпка 3 какво трябва да направя? Митнически представител няма да упълномощавам, аз си подавам сама документите. От Identity Self-Service / Работни процеси / Всички/ т.1 Заявяване достъп до системите (национални/ централни на EK) - трябва ли да го попълвам.
#55 | 29.01.2018, 15:58
Публикации: 44 / 2
И аз стигнах 3 - стъпка
#56 | 29.01.2018, 15:58
Публикации: 44 / 2
Това достатъчно ли е ? Скоро внос не се очертава
#57 | 29.01.2018, 16:06
Публикации: 44 / 2
Това получих на мейла :
Благодарим Ви! Заявка № 20180129-20C0 за регистрация на Икономически оператор в Агенция "Митници" е успешно получена. На основание т.II.7. и т.II.8 от Заповед № ЗАМ-1203/32-254379/13.09.2017 г. на директора на Агенция "Митници" (oбн. ДВ, брой 77 от 26.09.2017 г.), в 7-дневен срок, считано от получаването на съобщението за стартиране на процеса на регистрация, следва да представите изрично писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа, доказващо, че е налице упълномощаване за извършване на регистрацията. Към представеното пълномощно, следва да приложите и номера на заявката за регистрация. Документите се представят в оригинал, в Централно митническо управление на Агенция "Митници", вкл. чрез изпращането им като препоръчана пощенска пратка чрез регистриран или лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. София 1202, ул. ,,Г.С. Раковски“ № 47.
 
И сега да ходя до София,че ние и в Русе си имаме митница.Може би си нямат доверие :))
#58 | 30.01.2018, 13:42
Публикации: 30 / 2
И аз да питам ,за фирми които рядко имат внос важи ли пререгистрацията,
#59 | 30.01.2018, 15:27
Публикации: 2 / 0
Здравейте,

имам ел. подпис на ЮЛ, което ще е икономически оператор. Направих профил на потребител, който е и вписан в КЕП(управител), след което асоциирах КЕП към профила. Получих мейл от Агенция митници, че регистрация на икономическия оператор е потвърдена. В същото време обаче в работен портал нямам никакви опции.

Някакви идеи къде би могъл да е проблема?

Благодаря предварително.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група