Отписване на депозит за платен наем на офис?

13.03.2018, 14:45 1433 4
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) този раздел.

13.03.2018, 14:45
Публикации: 54 / 1
Здравейте, въпросът ми е следния: фирма наема от физическо лице офис, като плаща депозит 200 лв. при подписване на договора. През 2015 договорът е прекратен,  фирмата си е платила всички разходи до момента на освобождаване на офиса (вода ел.ен.), но депозитът не е върнат и управителя няма намерение да си го търси, била "дребна сума". Според вас кога трябва да се отпише вземането в годината на прекратяване на договора или да се изчака 5 гог.давностен срок?
#1 | 13.03.2018, 15:18
Публикации: 9514 / 1615
 Според вас кога трябва да се отпише вземането в годината на прекратяване на договора или да се изчака 5 гог.давностен срок?

За данъчни цели - второто.
#2 | 16.07.2018, 14:31
Публикации: 10 / 0
Здравейте
Може да ви е смешен въпроса , но каква операция да взема за да отпиша предоставен депозит по с-ка 507, поради изтекъл давностен срок?
Благодаря!
#3 | 16.07.2018, 16:19
Публикации: 318 / 26
Дебит - разход, Кредит - 507 /Ако правилно разбирам, при предоставянето на депозита сте дебитирали с/ка 507/ Само да отбележа, аз ползвам разчетна сметка.
#4 | 17.07.2018, 10:43
Публикации: 10 / 0
Благодаря!
В момента тук са: 0 Потребители и 1 Гост
Пълен достъп в КиК Инфо
За 7,99 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
група с над 25 000 членове