Издаване на фактури, известия и проформа фактури

12.02.2019, 09:58 46422 59

12.02.2019, 09:58
Публикации: 551 / 225
Администратор на сайта
Приложението за фактуриране издава фактури и известия в PDF без да ги запазва в база данни при нас.

Възможности на безплатната версия:
  ✔ Автоматично попълване клиентски данни от ДДС регистъра VIES
  ✔ Цените могат да бъдат въвеждани с или без ДДС (автоматично прекалкулиране)
  ✔ Фактурите могат да бъдат издавани на български, английски и двуезично
  ✔ Фактурите могат да бъдат издавани и във всяка валута (автоматично курс от БНБ)
  ✔ Автоматичен брояч на последно издадена фактура
  ✔ За издаване на проформа фактури тук

За потребители абонамент за пълен достъп:
  ✔ При въведен ЕИК изтегля данни на фирмата от Търговския регистър
  ✔ Моментално изпращане на имейл с издадената фактура
  ✔ Запазване на артикули и импорт на ценови листи
 
За издаване на проформа фактури тук.

За издаване на Протокол по чл. 117 от ЗДДС тук.
#1 | 12.02.2019, 11:21
Публикации: 9346 / 1573
Не вижам полета за:
- място на сделката
- съставител
- получател
- МОЛ
#2 | 12.02.2019, 11:25
Публикации: 551 / 225
Администратор на сайта
Тези полета не са задължителни по закон.

За да не утежняваме формата сме включили почти само задължителните полета. Идеята е фактурите да се издават максимално бързо. Това предполага по-малко полета.

А най-долу има допълнително поле, в което всеки може да постовя всякакви други данни по своя преценка.
#3 | 12.02.2019, 11:34
Публикации: 1 / 0
Здравейте,
Предвижда ли се да има  проформа фактура. Невиждам възможност за такава?
#4 | 12.02.2019, 12:09
Публикации: 551 / 225
Администратор на сайта

Ето линка за издаване на проформи: https://kik-info.com/schovodstvo/proform.php

#5 | 12.02.2019, 17:28
Публикации: 25 / 0
Може ли да добавите опция за Протокол също. Благодаря
#6 | 12.02.2019, 19:48
Публикации: 1959 / 1614
Администратор на сайта

Протоколи по чл. 117 от ЗДДС можете да издавате от тук:  https://kik-info.com/danatsi/protocol-117.php
#7 | 14.02.2019, 09:53
Публикации: 1 / 0
Здравейте , приложението за безплатно фактуриране ще дава ли възможност за разпечатване на дубликат по вече издадена фактура ,в случай ,че клиента я е загубил?
#8 | 14.02.2019, 11:44
Публикации: 551 / 225
Администратор на сайта
Здравейте, приложението издава фактурите във файлове в PDF, които се запазват на Вашия компютър (вижте как са локалните Ви настойките и в коя директория се запазват свалените Ви файлове от интернет). Винаги можете да ги разпечатате от там или да ги изпратите по имейл на клиентите. Приложението не запазва база данни с издадените фактури при нас.
#9 | 08.03.2019, 18:10
Публикации: 1 / 0
Любима 359 ЕООД
Благодаря на екипа на КиК Инфо!
#10 | 11.03.2019, 15:42
Публикации: 90 / 1
Копие на клиента от къде се вади.
#11 | 11.03.2019, 16:10
Публикации: 11966 / 2190
За копие
Избирате от клетка "вид документ" от падащото меню какво искате да Ви се разпечата. Там има различни опции с копие или оригинал.
#12 | 30.03.2019, 11:58
Публикации: 1 / 0
Здравейте!
Има ли опция да се задава конкретен номер на фактура?
#13 | 02.04.2019, 11:33
Публикации: 1 / 0
А да попитам как стои въпросът с анулирани фактури? Нещо не се ориентирах в менюто. При други софтуери се отмята "анулиране", а тук трябва да си следим и внимаваме или?
#14 | 03.04.2019, 17:28
Публикации: 1959 / 1614
Администратор на сайта
Приложението за фактуриране не пази списък с издадените фактури при нас, тоест отмятането на анулираните фактури остава при Вас.
#15 | 03.04.2019, 17:31
Публикации: 1959 / 1614
Администратор на сайта
Здравейте!
Има ли опция да се задава конкретен номер на фактура?
Здравейте, да, има. В полето номер на фактура можете да напишете конкретен номер фактура. Полето Ви подсказва последния издаден номер и слага автоматично следващия за улеснение, но можете да напише отгоре друг.
#16 | 09.05.2019, 10:28
Публикации: 1 / 0
Здравейте,исках да попитам вписването на МОЛ задължително ли е,защото не го виждам тук.
#17 | 09.05.2019, 11:26
Публикации: 4398 / 737
Защото МОЛ не е задължително във фактура.
#18 | 09.05.2019, 14:38
Публикации: 2 / 0
Невъзможност за избор на държава-членка. Моля задайте по-късно запитването.
При въвеждане на ДДС номер за автоматично търсене на клиент изписва горното!
#19 | 10.05.2019, 13:26
Публикации: 1959 / 1614
Администратор на сайта
Здравейте, в момента няма проблем и данните се попълват. Вероятно е било нещо временно със сървъра VIES на Европейската комисия, от където автоматично теглим данните за това приложение. Когато те имат проблем, дава съответното събщение. Виждам, че са изписали "Моля задайте по-късно запитването." - към настоящия момент данните се теглят.
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група