Толкова ми е абсурдно, че акъла не ми го побира какво разсъждават тези хора.
Ако говориш за гръцките собственици, то - нищо не разсъждават. За съжаление (или щастие) не съм го виждал с очите си, тъй като работя в друга сфера, и ми е малко трудно да го асимилирам, но знам купища истории за въпросните гърци, поне за тези, които се изявяват в и около моя град. Болшинството от тях нямат никаква представа какво е НАП, какви задължения по закон имат като собственици, какво е електронен подпис и пр. Просто идват в България, правят си фирма (по възможност всичко да стане за 1 ден, защото били много заети) и започват да си работят с нея, трупат задължения към държавата, които разбира се не плащат, бавят с месеци фактури и други документи, които трябва да пращат на счетоводителите, и така нататък. Вероятно не е правилно, но е разбираемо защо определени счетоводни къщи са предпочели да им "вземат" фирмите с генерални пълномощни и ел. подписи, вместо да им се молят поотделно за всеки достъп до някъде си.
И все пак, кой всъщност остава правилният начин за работа по електронен път на една счетоводна къща? Електронни подписи за ЮЛ, издадени индивидуално на всеки счетоводител от СК и упълномощени от всяка фирма? В този случай как се организират нещата, например когато бъде уволнен/назначен служител? Нов подпис, и наново упълномощаване от всяка от няколкостотинте фирми?
Или подпис, издаден на името на управителя, който да ползват всички служители? Но в този случай пак се получава така, че те ползват чужд подпис...