Здравейте! Понеже по темата: "Декларация по чл. 73, ал. 6 от ЗДДФЛ" имам няколко въпроса, ще ги задам тук:
1. Имам няколко служители, които имат сключвани по два договора през 2019 г, като първият е бил сключен в началото на годината, прекратен, а после служителите са били назначени за втори път с нов договор. Та, ако подам два отделни файла за декларация по чл. 73, ал. 6 с код Редовни данни, ще се натрупа ли информацията от двата файла в НАП?
2. Имам назначени служители на трудов договор през месец Декември 2019. Към 31.12.2019 г. аз съм основният им работодател и това, мисля, трябва да се посочи в декларацията по чл. 73, ал. 6. Но трябва ли да ги посочвам, като се има предвид, че първият доход, който им е изплатен е на 10.01.2020 г., т.е. за 2019 г. нямат при мен физически изплатени суми, но се водят по трудово правоотношение?