Трудов договор по чл. 114 в Бизнес Навигатор

21.01.2022, 12:25 1193 1

21.01.2022, 12:25
Публикации: 1 / 0
Здравейте, работя с БН Заплати и имаме двама служители назначени по чл. 114, които работят 5 дни в месеца по 8 часа. Въпросът ми е как според вас е най-правилно да се въведат тези дни в програмата (или по-точно като какъв вид отсъствие се въвеждат неотработените дни)?
Вече няколко месеца ги въвеждам като маркирам в календара на лицето всички дни в червено като неработни, и оставам само 5 работни, но сега този начин ми създава проблем при начисляване на платен отпуск.
#1 | 21.01.2022, 14:55
Публикации: 2115 / 148
Здравейте, работя с БН Заплати и имаме двама служители назначени по чл. 114, които работят 5 дни в месеца по 8 часа. Въпросът ми е как според вас е най-правилно да се въведат тези дни в програмата (или по-точно като какъв вид отсъствие се въвеждат неотработените дни)?
Вече няколко месеца ги въвеждам като маркирам в календара на лицето всички дни в червено като неработни, и оставам само 5 работни, но сега този начин ми създава проблем при начисляване на платен отпуск.

Повечето програмни продукти - самоотлъчка се въвежда, макар да не е коректно, но поне ще се виждат принципни работни дни за месеца
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група