Съвсем формално имах предвид, че вече свободното волеизлияние се прави пред администрациите със "ЗАЯВЛЕНИЕ" и само в случаите, когато решаването на въпроса е лично право на служебното лице се пише "МОЛБА"
Освен, че трябва правилно да се използват термините, те дават и допълнителна яснота върху правата. Днес заявявам, че искам договора ми да бъде прекратен, утре заявявам, че оттеглям вчерашното си заявление т.к. съм си променил намеренията и толкова. Това, че вчера ви е написал молба нищо не означава все още. Повечето дела се губят по процедура а не по същество. Т.к. не е казано, че работника е посочил и датата от която иска това да се случи се приема че е оставен 7 дневен срок на администратора да се произнесе. Явно е, че работника е съобщил за промяна в намеренията си. Колкото и да твърдите сега пред форумците, че имате вече подписа му се замислете дали под клетва в съда ще заявите че не сте били уведомени, което ще е лично лъжесвидетелстване, а не можете да бъдете сигурни че по време на разговора с вас работника е нямал свидетел. Изобщо, навявам ви на мисълта да се разберете наново двустранно с работника, а не да влизате в конфликт, нищо друго. Решението си е така и така ваше, както и отговорността, а не на форумците.