НАП: Определяне на минимален месечен осигурителен доход и лихви за самоосигуряващо се лице за 2011 г. по КСО и ЗБДОО

119
ЗБДОО: чл.8 ал.1 т.2, КСО: чл.6 ал.7
Определя се режимът за авансови и окончателни осигурителни вноски на самоосигуряващо се лице за 2011 г. НАП приема, че при установен дължим минимален месечен осигурителен доход 450 лв., при внасяни вноски върху 420 лв., възникват задължения за лихви за просрочие. Декларация образец 6 не се коригира, тъй като отразява годишния размер на дължимите вноски.

Статии от КиК

Статии от КиК (виж още)

Последно от форума

Отчитане на разходи по програми

Вчера 738
Цитат на: Lena12 в Вчера в 15:00 " Аз мисля, че ГОД в НСИ трябва да се подаде по Булстата на ЗП, защото той осъществява дейност ...

Озеленяване

Вчера 276
Цитат на: Chuchuliga в Вчера в 13:35 " Разбира се, че може. Това е нещо като ваш ангажимент по гаранция. Може би трябва да го за...

Трудов договор

12.11.2026 378
Благодаря. И аз така мисля

Правила при изчислението и закръгляването на преизчислен ДОД от работодател 2026

12.11.2026 470
Аз ще се доверя на ТРЗ програмата.
Още от форума