Фиш II.IV.9 - Регистър на контролирано чуждестранно дружество


Фиш II.IV.9 - Регистър на контролирано чуждестранно дружество

ФИШ II.ІV.10 КОРПОРАТИВЕН ДАНЪК РЕГИСТЪР НА КОНТРОЛИРАНО ЧУЖДЕСТРАННО ДРУЖЕСТВО Съгласно чл. 47д от ЗКПО данъчно задълженото лице води регистър на контролираните чуждестранни дружества. Регистърът трябва да съдържа данни най-малко за: 1. размера на участията по чл. 47в, ал. 1, т. 1, в това число промяната им в рамките на данъчния период; 2. размера на печалбата на чуждестранно образувание, която не е разпределена, съответно печалбата на място на стопанска дейност, определени по реда на този закон и които на основание чл. 47г, ал. 1 са увеличили данъчния финансов резултат на данъчно задълженото лице за всеки данъчен период; 3. размера на загубата, определена по реда на този закон за текущата и минали години във връзка с прилагане на чл. 47г, ал. 3; 4. размера на данъчния финансов резултат за съответния данъчен период, определен по реда на този закон, както и на действително платения корпоративен данък върху печалбата от контролирано чуждестранно дружество в държавата, в която чуждестранното образувание е местно лице за данъчни цели или в която е разположено мястото на стопанска дейност; 5. датата на разпределяне на печалба от контролирано чуждестранно дружество, дата на разпореждане с участие или със стопанска дейност, както и размер на разпределена печалба, съответно размер на прихода от разпореждане; 6. друга информация, необходима за определяне на данъчния финансов резултат на данъчно задълженото лице, в случаите на контролирано чуждестранно дружество. Регистърът се представя от задълженото лице при поискване от органите по приходите. Внимание! При неизпълнение на задълженията по чл. 47д от ЗКПО или при посочване на неверни данни и обстоятелства в регистъра е предвидена имуществена санкция в размер от 3000 до 5000 лв., а при повторно нарушение - в размер от 6000 до 10 000 лв. НАРЪЧНИК ПО КОРПОРАТИВНО ПОДОХОДНО ОБЛАГАНЕ, 2025

Статии от КиК

Статии от КиК (виж още)

Последно от форума

Работа на трудов договор и на свободна професия

469
Още малко по т.7: Подаването на ОКД5 в НАП обикновено не може да стане веднага след регистрацията в Регистър Булстат, а едва два...

Калкулатор: Обезщетение за неизползван отпуск по чл. 224 КТ

529
Здравейте, записвам го в плана с бъдещи разширения на платформата.

Какво научава НАП автоматично от чужбина и от платформите? Всички канали на обмена в един поглед

3897
Данъчната прозрачност отдавна не зависи само от това какво декларират самите данъкоплатци. НАП получава данни за доходите, сметк...

Тестова услуга за подаване на месечен Стандартен одитен файл за данъчни цели (SAF-T)

1571
Съобщения от типа „непозволен символ на ред X“ почти винаги значат, че файлът е счупен още като XML — преди изобщо да стигне до ...
Още от форума