Благодаря на отговорилите и аз мисля така.
 :good: А според Вас може ли да си стои в с/ка 613?
Здравейте, дружество има придобита сграда чрез възлагане. Сградата е получила Удостоверение за въвеждане в експлоатация от общината, но тя все още не се използва - не носи икономическа изгода и не е ясно дали ще се ползва, дава под наем или продава. Според вас може ли да остане стойността в с/ка 613, а не в гр.20 и да не начислявам счетоводни амортизации /за данъчните е ясно, че няма да начислявам/.Благодаря
За мен сте в нарушение, ако не се начисли данъка до 31.01, но на практика малко хора го спазват
Ако мога да добавя към Вашия въпрос и моя, дали може лице по ДУК да се откаже от правото на ползване само за един месец?
Благодаря за линка, точно от тази статия си обясних за внедряването, но за съжаление софтуера ни не е от този вид SaaS и затова се допитвам до вас. Как си завеждате софтуерите в САП и ДАП или на разход?
Здравейте, имам следния казус: Фирма сключва договор за покупка на софтуер -ЕRP система , в който има определена цена на лицензи за работни места  и съответно сума за внедряване и обучаване .След внедряването ще се плаща абонаментна такса за поддръжка.Предприятието закупува правото на ползване на софтуера , не се предоставят правата по копиране, размножаване, разпространяване,  публично представяне или други форми на търговско използване. Въпроса ми е, според вас лицензите -със стойността над 700 лв.  ДНМА ли са / счетоводно и данъчно/? За сумата по внедряването, което е без допълнителни персонални доработки и обучаването стигнах до извода, че са текущ разход, но за лицензите напълно се обърках.
Благодаря за отговора  :good:
Ще се дообработват детайлите в БГ и не е ясно кога и как ще напуснат страната.
Здравейте, имам следния казус: ЮЛ регистрирано по ДДС получава аванс на 19.09 по проформа фактура за изработка на детайли от клиент - ЮЛ регистрирано по ДДС от ЕС. Оказва се,че представител на клиента ще приеме на място /в БГ/  детайлите на 24.10 и няма да получа транспортен документ доказващ ВОД. Кое е най-правилно да пусна фактура с ДДС на 24.10 или протокол? Не съм издала документ за аванса, защото очаквах да е ВОД.
Не се гледа дали е първичен, а дали има прекъсване между двата болнични.
https://kik-info.com/forum/index.php?topic=23048.0
Благодаря за отговора, съгласна съм с Вас, но притеснението ми беше главно в подобните диагнози и дали е достатъчно условие, че има календарно прекъсване
Здравейте,
След прочитане на Указание от НОИ с Изх. № 91-02-240/28.09.2010 не получих отговор на следния казус:
Служител представя първичен болничен лист за временна неработоспособност за 1 ден от 7 октомври до 7 октомври 2022 г. вкл. / петък/ с диагноза по МКБ М23.8. На 10 октомври 2022 г.  представя нов първичен болничен лист за същата причина и подобна диагноза М25.4 за периода от 10.10.22-14.10.22 г. Въпроса ми е: При това календарно прекъсване /събота и неделя/ ,при една и съща причина и подобни диагнози, условие ли e осигурителят да дължи 70 на сто от среднодневното брутно възнаграждение за  07.10.22 г и съответно за вторият болничен от 10 до 12.10 - 3 дни и съответно да са само 2 дни с право на обезщетение от НОИ?

Благодаря за отговора.
Здравейте, включва ли се в справката по чл.73 изплатени суми на ФЛ от закупени компютри?Кой код да посоча?Благодаря
Може по ел.път с ел.подпис или в НАП с дискета, флашка или на хартиен носител.