Здравейте, искам да задам един въпрос относно финансиране получено по евр.програма.
Това финансиране , което в случая е за покриване на определени разходи участва ли в определяне на данъчния финансов резултат и дължимият корпоративен данък?
Благодаря
Проблема е в тази последна актуализация. До сега никога не ми се бе случвало. Аз си правя файла и след това влизам в него и си дописвам , иначе пробвах с точки , запетай и какви ли не още и не става и не става
Здравиейте, при нас е назначето лице по Програма към Бюрото по труда , която програма изтича април и лицето придобива години за пенсия , но няма стажа за пенсия.
Има ли право да се регистира на борсата и да се възползва от обезщетение на безработица та било то и минимално. Чух различни мнения по въпроса, някой казват че щом е работило по програма след това няма право на обезщетение, но ние си внасяме фонд безработица.
Моля за мнения.
От вчера се опитвам да вляза и да започна да подавам отчети в статистиката, но.......нищичко не се получава.  Пуска ме до Годишна отчетност за 2019 , като кликна върху него до там - страницата неможе да се отвори.  Проверих си актуализацията на браузера всичко е на ред, обадих се на посочените телефони казаха че нямало проблем и да опитам по късно отново. Е ето опитвам и не ме пуска. Имате ли представа къде може да е проблема?
Моля, дайте насока поне дали правилно разсъждавам
Здравейте, моля за съвет. Става въпрос за изписвае на вложени резервни части при сервиз на мобилни телефони. Прихода от сервиза го отчитам 411/703 , но в този приход влизат труд/да кажем 20 лв/  и вложени материали/50 лв/. Как следва да изпиша тези материали директно 601/30.. , след това да приключа 611/601 и след това 703/611 или не е правилно. Благодаря
Здравейте, искам да попитам тук дали правилно съм разбрала.....
Налага ли се освен смяната на касовият апарат да закупя и СУПТО в офис за продажба на дограма. Питам защото до днес си мислех че това не засяга нашата фирма, но зачитайки се започвам да се замислям.
Издаваме фактури/рядко но се случва/ като използваме към момента безплатен софтуер на микроинвест.
От познати чувам, че за да не се налага софтуер не трябва да има изобщо комп.в офиса а фактури да се издават от кочан. Отново настъпва бъркотия.
Има ли проблем ако фирма сключва ТД за по няколко дни /когато има нужда/ на основание чл 68 ал 1 т 2 за извършване на определена работа, по няколко пъти в месеца - с един и същ човек. Фирмата се занимава с търговия , но понякога и извършва услуги монтажи на продуктите които предлага.
Здравейте, а пък аз едва снощи чух за всичко това. То било и краен срок. Аз съм счетоводител /водя две малки фирми/, та найстина ли е трябвало и аз да подавам такава декларация и всичко останало. Много се притесних , защото както виждам санкцийте хич не са малки. :blush:
Д1 е за месеца, през който е положен труда.

 
А когато труда е полаган два месеца или повече до определеният срок за това, а сумата е една обща да кажем 1200 лв. каква сума вписваме в Д1 всеки месец?
Ох съвсем се обърках. :blush:
Да се вмъкна и аз да попитам нещо. ГД с пенсионер с решение от телк над 50%. Сумата е 1200 лв. след приспадане на нпр 900 лв. ЗО трябва да се внесат задължително нали така. Подава се Д1на лицето за месеца в които е изплатена сумата. Договора е сключен м 08 а работата е завършена м,09 и плащането е сега в м,09, а до м февруари 2019 и справка по чл 73 за изплатени доходи на физ лица. Правилно ли мисля. Благодаря.
Точно в ИТ и да го направи веднага, макар че взаимоотношенията между държавните институции илюстрират верността на две мълрости:
- гарван гарвану око не вади
и
- лявата ръка не знае какво прави дясната.

Но ако сами не отстоявате и не търсите права`та си по спазване на законите няма кой да го направи вместо вас.
Успех и късмет желая!
Благодаря Ви.
Да. И се замислих - съществува ли Инспекция по труда за Общината. тоест като се случи нещо такова къде човек може да се оплаче? :blush:
Да найстна нищо не е подписвала, поради простата причина че нищо не и е предоставено за подпис и това се случва в държаво учреждение и то Община
- ти започни а документите ще видим кога.
Багодаря ви за коментарите.
Ок . Но и срещу обезщетение се съпротивляват.  Друг е въпроса че лицето работи но нищо не е получило като документация - ТД, Уведомление, Длъж.характеристика , но така може...... А не може да прекрати този договор след два дни , да се заличи или каквото и да било там. Още повече че това е държавно учреждение и нещата там трябва да са най - изрядни. Все още не е подписала договора си поради простата причина че не и е представен. 
За справка Община Лом - Кмет Пенка Пенкова. :wink1:
А трябва ли да представи някакви доказателства че щезапочне нова работа на безсрочен тд с 8 часов работен ден за да се възползва от чл 327?
Здравейте, за да не отварям нова тема ще попитам тук. Става въпрос за моята майка. На 17,09,18 тя е назначена към общината като личен асистент на 4 часа. Но по стечение на обстоятелствата се отваря възможност по НП помощ при пенсиониране да започне в частна фирма до навършване на годините за пенсия/сега е на 60/ на пълен работен ден и осигуровки. този вариант я устройва чудесно но ........отива в общината вчера след два отработени дни да ги предупреди че желае договора и да бъде прекратен или анулиран като им обяснява точно как стоят нещата, и се започва - ама то неможе така, трябва предизвестие 30 дни, и т н. Като до момента тя нито е получила тд нито някакъв др документ, но иначе неможела. Все пак написа заявление че желае да се прекрати този договор които изобщо не го е виждала. Има ли възможност тои да се анулира в 3 дневен срок? Ако не желаят може да напусне без предизвестие и да им плати обезщетение по чл 220 нали така? Други варианти може ли да споделите.
  Благодаря. Изобщо не го бях видяла.