:good: Еха златен си благодарим ви много  :smile1:
молба до господин г-жа .... Относно случилото се разминаване поради техническа грешка от наша страна се извиняваме за неудобството ... :hmmm: Боже...това според вас достатъчно ли е?
Искат само обяснение защо се  е случило грешката, хич ме няма в такива работи в паника съм в момента и незнам нито аз нито колежката какво да пишем .Грешката е било само за датите на няколко артикула,които склададжиите са писало но са дали и бройки със друга дата.Как да обясним,че грешката е тяхна въобще какво да се пише и 2 реда да е пак е нещо.
Искат само обяснение защо се  е случило грешката, хич ме няма в такива работи в паника съм в момента и незнам нито аз нито колежката какво да пишем .
Здравейте въпросът ми може да е малко глупав,но става въпрос за един търговски документ на който е бил грешно изписана партида,на артикула е било друго на документа друго.фирмата от нас иска писмен документ в който да обясним защо е станало така,склададжиите каквото са писали това сме писали и ние,но са объркали датата.Можели да кажете какво да напишем или ако има някаква бланка готова да напишем,че е нещо по невнимание ли незнам  :hmmm:  :noexpression:
То хубво,но ние ли не вижаме къде пише имали срок нямали или ние сме прости :D  :hmmm:
Нищо не ни говори този член,отговорете като на по прости хора  :noexpression:
Здравейте имаме пусната фактура в брой на 21.12.2023 - и сега ни връщат стока обратно останало,непродадена.Можем ли да пуснем кредитно в брой(сторно бележка) като отбележим връщане рекламация на стока?Имали някакъв срок за пускането на сторно бон?
Здравейте, имаме пусната фактура в брой на 18.04.2023 и кредитно по банка на 05.05.2023 за върнат стока.Днеска ни се обаждат и искат кредитното да го превърнем в брой  :hmmm: Възможно ли е такава процедура + да издадем сторно бон за рекламация/върната стока  :noexpression:
След 300 мъки се оправихме.Ново ки в брой и сторно бон  :noexpression: Благодаря на всички,макар  ,че и счетоводителя настояваше ,че всичко е точно.....
Да кажем,че го анулираме и пуснем наново в брой,бележката как да го пуснем,направо опция сторно бон и пишем номера на ки ли?
Издайте си сторно касов бон за КИ в брой. Просто не връщайте парите по банка.
Да обаче как? Коя опция да изберем от апарата сторно бон и сторно бон към фактура имаме само?Кредитното е пуснато по банка,трбва да го анулираме ли?
Проблема е,че и незнаем как да издадем касов сторно бон за ки по банка,не виждаме в опциите на касовия апарат сторно за ки, имаме само сторно бон и сторно бон към фактура и със такъв случай се сблъскваме за пръв път.
Благодаря,днеска ще поискаме фактурата обратно,за да го изпратим на счетоводителя,като анулирана +кредитното известие,ако не са ги осчетоводили,защото в случая връщат стоката без да плащат нищо,а фактурата си я задържат защо и ние незнаем   :hmmm: ако неможем да се разберем ще потърсим счетоводителя да видим той какво ще каже по случая,че ние с колежката в момента сме  :blink:
Няма смисъл...нито номер им имаме нито нищо а те искат до утре да се оправят нещата. Сторно бон за бележката на фактурата ли трябва да се пусне,ако е така ще го пуснем,но защо искаха ки тогава  :blink:
Не искат,просто връщат стоката,но не и фактурата и сега настояват от една седмица за сторно бон към кредитното известие  :noexpression:
Здраевйте,имаме издадена фактура в брой на 01.11.2022,обаче стоката е върната и имат издадено ки по банка от нас на 03.11.2022.  :hmmm: Обаче звънят сега и искат сторно бон?Какво трябва да се направи в този случай да анулираме ки по банка и да го пуснем в брой + к.бележка (сторно бон) избираме от апарата не к.бележка към фактура  :hmmm: Извинете за тъпия въпрос,но сме нови и все още не сме наясни  :good:
Благодаря много,дано приемат.
Освен на основание долу във фактурата да напиша получател и името на получателя  :noexpression: Помощ от тези от софтуера едва ли,то неможе да се свържем камо ли да помагат само овъртат ще оправим не направим...
Или в краен случай да напиша на гърба на фактурата получателя.Ха сега де няма спокойствие докато го получат и ако евентуално всичко е наред да сме спокойни.
Нямаме втора графа за получател.  :hmmm: Редно ли е да напишем общ.еди кой си - името на получателя ?