Колеги, пиша тук, за да не създавам нова тема.

Дружество начислява заплати за м. 07 и ги изплаща през м. 08. Подава декларации 1 и 6 и внася осигуровки и данък.
През м.08 се начисляват съответно заплатите за м. 08, но се изплащат също в м. 08.

В този случай, в срок до 25.09 дружеството подава декларация 1 и 6, в които:
Декларация 1 съдържа начисленията за осигуровки за м. 08.
Декларация 6 съдържа дължимите осигуровки за м. 08 и дължимия данък за м. 07 и м. 08.

Не съм имал такъв случай преди и исках да се допитам до вас дали ви стои ОК операцията.
Здравейте колеги,

Обръщам се с молба за съвет по следния казус.

Дружество получава Invoice за интернет услуга (интернет домейни) от САЩ (Доставчикът е само с EU ДДС номер). Фактурата е за 'захранване на акаунт', с който профилът на дружеството е зареден в системата на доставчика (100 долара). Във фактурата няма начислен ДДС. Фактурата е платена.

Следващите фактури черпят от сумата в профила, като всеки месец се издава фактура за по 10 долара,с упомената услуга 'подновяване на домейн' и е записано, че методът на плащане е от сумата в профила. Тези фактури са също без начислен ДДС

Въпросът ми е как е редно да се подходи от гл. точка на протокола по чл. 117 ЗДДС.
Според мен доставката по първата фактура може да се разглежда като авансово плащане и съответно да се самоначисли ДДС за пълната сума с протокол по чл. 117. Счетоводно би се завело 402/401.3 (извън ЕС). Следващите фактури са доставки по аванса (602/402). При такова третиране обаче, не съм наясно как е редно да се подходи с протокола по чл. 117 за последващите фактури - да се заведе с нулева стойност и нулев ДДС, да не се издава, или другояче.

Много бих бил благодарен за мнение и съвет.