Коректен партньор би върнал парите. Няколко месеца не са "прекалено много време".

Здравейте, така е, напълно съгласен, тъй като клиентът е труден за работа, по-скоро въпросът ми е от счетоводна гледна точка има ли някакъв проблем просто да се направи банков превод или трябва да се случи чрез определна процедура.
Здравейте,

Ще съм излключително благодарен на малко помощ по следния казус:

Наш клиент търгува с австрийска компания като през есента на миналата година продава стока, която австрийската компания плаща погрешно 2 пъти, но забелязва дублирания си превод съвсем наскоро.

Какъв е правилния начин за връщане на парите от страна на българската компания? Според счетоводител, с когото разговарях стандартно в такъв случай сумата просто се нарежда обратно с основание за грешен превод, тъй като няма издадена фактура или основание за втория погрешен превод. Клиентът обаче има възражения за този метод тъй като годината отдавна е приключила и е изтекло прекалено много време.

Какъв би бил правилният подход в подобен случай? Благодаря!