Връщане/Осчетоводяване на неправилно направен превод

Днес в 13:55 157 3

Днес в 13:55
Публикации: 2 / 0
Здравейте,

Ще съм излключително благодарен на малко помощ по следния казус:

Наш клиент търгува с австрийска компания като през есента на миналата година продава стока, която австрийската компания плаща погрешно 2 пъти, но забелязва дублирания си превод съвсем наскоро.

Какъв е правилния начин за връщане на парите от страна на българската компания? Според счетоводител, с когото разговарях стандартно в такъв случай сумата просто се нарежда обратно с основание за грешен превод, тъй като няма издадена фактура или основание за втория погрешен превод. Клиентът обаче има възражения за този метод тъй като годината отдавна е приключила и е изтекло прекалено много време.

Какъв би бил правилният подход в подобен случай? Благодаря!
#1 | Днес в 14:32
Публикации: 687 / 135
Коректен партньор би върнал парите. Няколко месеца не са "прекалено много време".
#2 | Днес в 15:14
Публикации: 2 / 0
Коректен партньор би върнал парите. Няколко месеца не са "прекалено много време".

Здравейте, така е, напълно съгласен, тъй като клиентът е труден за работа, по-скоро въпросът ми е от счетоводна гледна точка има ли някакъв проблем просто да се направи банков превод или трябва да се случи чрез определна процедура.
#3 | Днес в 15:16
Публикации: 687 / 135

в такъв случай сумата просто се нарежда обратно с основание за грешен превод,

Това е.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група