Имаме следните сделки извършени месец  Декември 2011г.

1.Фирма А нерегистрирана по ДДС , притежава земя. Тя продава право на строеж на фирма Б,регистрирана по ДДС за 100 единици.
 Фирма Б фактурира на фирма А строителна услуга – “Изграждане на сграда” за 100 единици с включено ДДС.

2. Фирма А продава  на фирма В ,нерегистрирана по ДДС
- право на строеж за 10 единици
- строителна услуга за 12 единици
Фирма В фактурира на фирма А продажба на обект върху същата зема за 22 единици , който обект трябва да се събори.

Въпросът ми е :
Какви следва да са счетоводните операции при извършването на сделките?
Благодаря предварително за мненията !
Според така написаното взимаме в предвид ,че конкретно отдаденото помещение под наем/мазе/ е част от общите части на сградата , следователно то се разделя поравно на собствениците живущи в съответният блок/кооперация т.е. ако са 27 собственика, то всеки притежава по 3,7% от общите части .Тогава, ако има обособени правила на етажната собственост в съответния блок/кооперация, следва обслужването на общите интереси да се извършва от домоуправителя , който би трябвало да свика общо събрание на собствениците за отдаването под наем на такова място , на което да се вземе решение и за дохода от този наем.След това служебна бележка следва да се издаде на името на домоуправителя като опълномощено лице ,отговарящо за  интересите на собствениците на общите части на сградата.
Естествено по принцип би следвало и да се създаде фирма която да управлява "Етажната собственост" на сградата ,но все пак това не е задължително условие и едва ли вашият казус е такъв, иначе в такъв случай ,служебната бележка се издава на името на фирмата.
По принцип не е редно да се смесват фирмени пари със служебни , както и да се използват фирмени средства за лични нужди и покупки . Но въпреки това не е фатално , трябва да се покаже документ за кредита и  покупките и съответно да се осчетоводят след това . Но не е правилно и без значение от формата на съответната фирма - ЕТ ЕООД ООД не трябва фирмените средства да се ползват за лични нужди.
Здравейте, през първата година майчинството е 90 процента от парите на които сте се осигурявали. През втората година майчинството е Мин раб. заплата т,е, - 270лв.



Обезщетение при бременност и раждане

Чл. 49.  (1) (Доп. - ДВ, бр. 104 от 2005 г., бр. 105 от 2006 г., изм., бр. 109 от 2008 г., в сила от 1.01.2009 г., бр. 98 от 2010 г., в сила от 1.01.2011 г.) Дневното парично обезщетение при бременност и раждане се определя в размер на 90 на сто от среднодневното брутно трудово възнаграждение или среднодневния осигурителен доход, върху който са внесени или дължими осигурителни вноски, а за самоосигуряващите се лица - внесени осигурителни вноски за общо заболяване и майчинство за периода от 18 календарни месеца, предхождащи месеца на настъпване на временната неработоспособност поради бременност и раждане. Дневното парично обезщетение не може да бъде по-голямо от среднодневното нетно възнаграждение за периода, от който е изчислено обезщетението, и по-малко от минималната дневна работна заплата, установена за страната, и се определя по реда на чл. 41, ал. 2 - 5.

(2) (Нова - ДВ, бр. 68 от 2006 г.) При придобиване право на парично обезщетение при бременност и раждане през периода на изплащане на парично обезщетение за бременност и раждане или за отглеждане на дете обезщетението е в размера, определен по ал. 1 за предходното дете, ако това е по-благоприятно за лицето.

(3) (Изм. - ДВ, бр. 104 от 2005 г., в сила от 1.01.2006 г., предишна ал. 2 - бр. 68 от 2006 г., изм., бр. 105 от 2006 г.) Когато лицето е осигурено на повече от едно основание, общият размер на дневното парично обезщетение не може да бъде по-малък от минималната дневна работна заплата, установена за страната.
Управител, търговско дружество - НКПД 12107092

ДЛЪЖНОСТНА ХАРАКТЕРИСТИКА НА

УПРАВИТЕЛ, ТЪРГОВСКО ДРУЖЕСТВО

Код по НКПД 1210 7092


Подчиненост, връзки и взаимодействия
Длъжността е подчинена на:
Общо събрание на съдружниците
Длъжността ръководи:
Всички служители

Цел на длъжността:
Извършва цялостна организация и ръководство на търговското дружество.

Основни взаимоотношения
Вътрешни:
Вътрешно си взаимодейства с ръководителите на всички отдели и с целия персонал на търговското дружество.

Външни:
Външно си взаимодейства с всички институции, фирми и др., свързани с дейността на дружеството.

Трудови задачи и задължения, характеризиращи съдържанието на длъжността
Задължения и отговорности:
1. Ръководи и представлява търговското дружество съобразно изискванията на закона, разработената бизнес стратегия и правилата на добрата търговска практика.
2. Разработва и осигурява изпълнението на бизнес план за дейността на дружеството.
3. Осигурява изпълнението на бизнес плана по най-ефективния за дружеството начин.
4. Отговаря за техническата и противопожарна безопасност в предприятието, както и за осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд.
5. Решава всички ръководни въпроси по дейността на дружеството.
6. Осигурява организирането и провеждането на курсове на обучение с цел повишаване на професионалната квалификация и повишаване ефективността на служителите на дружеството.
7. Повишава личните си умения и квалификация.
8. Назначава, освобождава и налага дисциплинарни наказания на служителите в дружеството.
9. Всички задължения, произтичащи от Кодекса на труда, Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Правилника за вътрешен трудов ред.
Права:
Всички права по Кодекса на труда, Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Правилника за вътрешен трудов ред и индивидуалния договор.

Профил на длъжността
Специални умения:
Умения за работа с компютър – Microsoft Office, Internet
Вид и равнище на образованието:
Подходящо за сферата на развитие на дружеството.
Професионален/управленски опит:
Минимум 7 г. практически опит
Специални познания:
Кодекса на труда, Закона за здравословни и безопасни условия на труд и подзаконовите нормативни актове към тях, както и всички нормативни актове, свързани с дейността на дружеството.
Владеене на чужди езици:
Отлично ниво на владеене на английски език – писмено и говоримо
Личностни изисквания към изпълнителя и поведенчески характеристики: (задължителни и препоръчителни)
Лоялност.
Комуникативност.
Умение за работа в екип.

Условия на труд и производствена среда:
Работа в офис.
Режим на труд и почивка:
Съгласно Правилника за вътрешен трудов ред.

Други
Изменения и допълнения в настоящата длъжностна характеристика се извършва по реда на нейното утвърждаване.

Система за работната заплата:
Основно трудово възнаграждение и допълнително заплащане, прието на база вътрешнофирмената система за възнаграждение.
Длъжностната характеристика е

ИЗГОТВИЛ:

УТВЪРДИЛ:

Получих длъжностната си характеристика и съм запознат с нея.

...
(трите имена)

........................ ........................ ..
(подпис, дата)
От скоро имат идея да обновят декларация 1 и 6 и да ги направят взаимно свързани , да видим какво ще стане ...
Единственото друго условие което е необходимо е работника да има 8 месеца трудов стаж до момента.