Благодаря за изчерпателния отговор.

Ако е работил 12 месеца през последните 18 месеца обезщетението 60 % от заплатата ли е? На такава информация попадам
1. Какви са начините за съкращаване на служител без да се изплаща обезщетение от работодател? Има ли вариант в който служителя ще може да ползва обезщетение от бюрото по труда? Колко време трябва да е бил на работа за да получава обезщетение от бюрото по труда?
2. Какво се случва при взаимно съгласие?
3. Какво се случва при подаване на молба за напускане?
А какво е положението с наложените платежи, които са извън пощенските парични преводи. Те се събират от куриера и се изплащат на фирмата по банков път. Уточнение изплащането по банков път е договорено между куриера и изпращача.
Привет
Случаят е следният:
Собственик съм на ЕООД, в което аз съм управител и единствен работник (без заплата - самоосигуряващ се). Дейността ми е скромна и малка общо взето от време на време. Приходите от дейността в някои месеци са нулеви други 100-200. Като управител или собственик (не знам кое е по-точно) са ме посъветвали да се самоосигурявам. Въпросът е, че понякога прихода не стига да покривам осигуровките които са около 120 лева или ако има някакъв приход той предимно отива за плащане на осигуровки.
През последната година коментирам това мое затруднение с познати и непознати, като някои от тях казват, че можело и без самоосигуряване. Питам счетоводителят ми но той казва че не знае за подобно нещо.
Бих се радвал ако някой има повече информация по въпроса дали въобще е възможно подобно нещо и ако да какво трябва да се направи.