Здравейте!
Дойде ми едно искане по повод започнала проверка на фирмата. Поводът вероятно е сгрешени от нас няколко покупни КИ за 5г. назад, описани като фактури. Това добре,ще го коригираме.
Но в следващата точка на искането са изброени около 100 фактури, за които като почнах да ги гледам проблемът е , че ДДС или основа се разминават с по 2-3 стотинки между нашето осчетоводяване и това на доставчика, като обикновено проблемът е,че в тяхната фактура ДДС не е сметнато правилно.
За тези 100 фактури ми искат копия... а ние имаме по 1000 покупки на месец, т.е. търсенето ще е някакъв ад. Как да се измъкна от ситуацията - съглсни сме да доплатим това ддс от стотинки,вероятно няма да излезе повече от 2-3лв общо.
Дайте идея как да постъпя, че направо се побърквам.
Поздрави!