С протокол по чл. 117 ЗДДС
Протокжлите по чл. 117 не се ползват за авулиране на погрешно издадени данъчни документи, сред които е и кредитното известие.
Анулирането на фактури и известия се прави по леда на чл. 116. Съществено изискване е посочено в ал. 5: "(5) Всички екземпляри на анулираните документи се съхраняват при издателя, а отчитането им от доставчика и получателя се извършва по ред, определен с правилника за прилагане на закона." Имате ли всички екземпляри? Доколкото разбирам от зададения въпрос Вие сте изпратили оригинала, отчели сте го през юли, а клиентът твърди, че не го е получил, но Вие имате доказателство за получаването му.
Ако клиентът е решил на Ваш гръб да си замазва собствените нарушения (не е отразил КИ през м. юли, с което не е спазил чл. 124, ал. 5) и да Ви вкарва Вас в нарушение, аз не бих толерирала подобни изисквания.
Направете му копие от КИ, за което имате доказателство, че сте предали навреме, и да си оправя грешката. Това става по чл. 126, ал. 3, т. 1 - включва неотразевия документ сега.