Доста години бях счетоводител на едно ЕООД, регистрирано по ЗДДС. От 2-3 години не работи и подавам нулеви ДДС декларации. Преди имах договор за счетоводни услуги ,но то изтече. Не е подновяван. От 2 години нищо не са ми плащали и най-накрая им казах, че ако не ми плащат вече няма да подавам декларациите. Кактто и да е рабрахме се за една еднократна сума за цялата изминала година. Като не са ми плащали, съответно не съм издавала и фактури. Сега се чудя за сумата ,която ще ми платят-тя обхваща и минали месеци, как да оформя някакъв договор. Има ли някой идея как да се оформи и дали изобщо е нужен договор в този случай ?Може ли да издам само фактура и в нея да посоча примерно: Подаване на нулеви Декл.по ДДС за 2021г.?