ГФО по ел.път

27.02.2014, 09:20 12518 11

27.02.2014, 09:20
Публикации: 580 / 9
Добро утро на всички!
Подавам ГФО по ел.път, само че много бързо ми се губи връзката със сървъра, попълвам си дадения формуляр и моментта в който искам да го съхраня ми излиза съобщение няма връзка със сървъра, хем попълвам максимум до две минути дадения формуляр и после се опитвам да го съхраня!
#1 | 27.02.2014, 09:41
Публикации: 2027 / 254
Пробвайте с друг браузер
#2 | 27.02.2014, 11:19
Публикации: 580 / 9
Използвам Explorer 9!
Примерно какъв?
#3 | 27.02.2014, 12:23
Публикации: 1885 / 386
Това видяхте ли:

За да работите с ИС "Бизнес статистика", е задължително да ползвате, съгласно действащата нормативна уредба, валиден цифров сертификат (Квалифициран електронен подпис), чрез който да се идентифицирате. Освен това за нормалното й функциониране е необходимо работната станция, от която ще работите, да има инсталирани следните софтуерни продукти:

1) Интернет браузър (един от следните):
◦Microsoft Internet Explorer 7, 8, 9, 10, 11;
◦Mozilla Firefox 2.0 или по-нов;
◦Google Chrome.
2) Adobe Reader 9 или по-нов.
ВАЖНО! 64-битовите версии на MS Internet Explorer 8 и 9 не се поддържат, тъй като PDF-plugin-ът на Adobe Reader не работи в MS Internet Explorer 64-bit. Вместо това, ако браузърът Ви е MS Internet Explorer 8 или 9, ползвайте 32-битовата версия на браузъра. При Internet Explorer 10 и 11 такъв проблем няма.

Вместо Adobe Reader 9 (или по-нов) може да ползвате също Adobe Acrobat 9 (или по-нов), ако разполагате с този продукт, но трябва да имате предвид, че Adobe Acrobat е комерсиален продукт и ползването му изисква да имате закупен съответен лиценз, за разлика от Adobe Reader, който е безплатен продукт. Системата няма да работи коректно с друг PDF viewer (като например Foxit Reader).
#4 | 27.02.2014, 12:26
Публикации: 1885 / 386
Обикновенно проблема е в  Adobe Reader , при позната докато не го деинсталира стария и инсталира новия, даже не и отваряше отчетите. Възможно ли е интернет връзката ви да прекъсва, на други сайтове работи ли нормално? Има и телефони за връзка с НСИ , както и имейл, за технически проблеми.
#5 | 27.02.2014, 13:59
Публикации: 580 / 9
Благодаря на всички за съдействието!
#6 | 27.02.2014, 14:28
Публикации: 1885 / 386
Споделете причината, като я откриете и отстраните, опит за други :)
#7 | 28.02.2014, 08:50
Публикации: 580 / 9
Здравейте!
Всички настройки на компютъра са както описаните в сайта на нси, но пак много бързо губи връзката със сървъра, явно е от интернета, но пък този проблем го нямам с със сайта на НАП!
Незнам какво да правя!
Хубав и успешен ден на всички!
#8 | 28.02.2014, 09:03
Публикации: 580 / 9
Забравих да кажа, че лента с адреса на нси е оцветена в червено и излижа съобщение ненадежден сертификат, може и да не съм инсталирала правилно сертификатите им, знам ли вече!
#9 | 28.02.2014, 09:58
Публикации: 1885 / 386
Може да направите проверка на електронния подпис като го тествате на сайта на издателя. При мен излизаше предни години на отчетите високо горе тъмно лилаво , когато не бях с правилната версия на  Adobe Reader.
#10 | 03.03.2014, 12:32
Публикации: 2027 / 254
За да може да работите успешно при публикуването на ГФО в ТР трябва също така да имете инсталирана на компютъра Ви програмата  Java .
#11 | 04.03.2014, 14:09
Публикации: 580 / 9
Здравейте на всички благодаря ви за отговорите!
Цялия проблем се оказа в интернет връзката.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група