Здравейте,
тази година за пръв път ще ми се наложи да подавам на място документи за публикуване на ГФО на място в АВ.
Аз не съм никакъв на фирмата, не съм управител или съставител на отчетите.
Ще си подготвя следните документи
- Отчети + Приложения
- Доклад на ръководството
- Г2
- Решение на ОС
- Платена такса
- Декл по чл 13. ал. 4 и дек по чл. 13 и ал. 5
- Пълномощно - ще използвам тип пълномощно като тези които се издават от адвокатите специално с търг рег - ще е нотариална заверено.
Въпроса ми е проблема с нотариалните заверки.. дали само на пълномощното? Прочетох че трябва и на самото заявление Г2 също да е нотариално заверено.
Дали някой е запознат и може да ми помогне, за да избегна плащането на няколко такси
Тъй като предполагам че там на място, няма никой да ми помогне в АВ.