Три фирми използват един офис

02.01.2019, 20:48 2336 3

02.01.2019, 20:48
Публикации: 33 / 0
Здравейте, три фирми /собственост на едно лице/ използват един офис собственост на физическо лице. Според вас как е най-правилно да бъде сключен договора за наем и как да се изплаща наема на собственика на офиса? Предварително Ви благодаря.
#1 | 03.01.2019, 10:17
Публикации: 6411 / 1143
Здравейте,
За физическото лице е от значение да има сключен поне един договор за наем с една от фирмите. На другите фирмата наемател може да префактурира разходи за наема, а може и да не го прави. При проверка от НАП се описва, че фирмата е на едно и също лице с наемателя и няма проблем. Не е реално да се сключат три договора, защото тогава би трябвало да има и график на ползване на офиса от всяка една от фирмите.
#2 | 03.01.2019, 11:27
Публикации: 4605 / 786
^^^ Защо да е нереално наем на част от помещение, на някаква площ? Теоретично, без да броим евентуалните неудобства при ползване, разделяне на разходи и т.н.?
#3 | 03.01.2019, 12:04
Публикации: 6411 / 1143
^^^ Защо да е нереално наем на част от помещение, на някаква площ? Теоретично, без да броим евентуалните неудобства при ползване, разделяне на разходи и т.н.?
особено на площ  :smile1:
представям си управителят, общ за трите фирми, седнал на бюро, разпределено в трите части за ползване едновременно
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група