Не мисля, че имате задължение "да преиздавате бележките". В този случай "тези" бележки не се издават въобще.
Уважаема г-жо Куклева,
Бихте ли подкрепили с аргументи от нормативната уредба Вашето твърдение?
Моето мнение е, че доходът на етажната собственост от наем, когато наемателят е задължен да удържа и внася данъка, т.е. когато е предприятие или самоосигуряващо се лице, не може да се документира по друг законен начин, освен със служебна бележка.
Намирам основание за тази своя убеденост в чл. 9, ал. 3; чл. 44, ал. 4; чл. 45, ал. 8 от ЗДДФЛ, както и в раздел ІV от указание на МФ, Изх. № УК-2/23.03.2011г.
Ако, евентуално, съм в заблуждение и въвеждам в такова останалите колеги, моля предварително да бъда извинена.
С интерес очаквам алтернативно решение на поставения въпрос.