Здравейте. Фондация през 2024г е извършвала само нестопанска дейност.
1. Подава отчети към НСИ и публикува в Търговски регистър
2. Не подава декларация по чл.92 ЗКПО в НАП
Правилно ли разсъждавам?
Ако има нещо, което пропускам ще съм благодарна ако споделите. За първи път работя с лице с нестопанска дейност.
Благодаря
А трябва ли да се попълва т,9/таблицата с дните/? Защото ми върна това:

2. Върнати удостоверения за обстоятелствата по болнични листове - 1 броя, както следва:
..............причина за връщане: 9313 - Попълненият брой дни/часове в т.9 не съответства на избраното обстоятелство за липса на 6 месеца
осигурителен стаж (т.2), когато не е попълнена дата на придобиване на стажа.
Здравейте. Подават ли се в НОИ болничните, когато лицето няма 6 месеца стаж и няма да го направи по време на болничния. Програмата не ми го приема.
Здравейте. Имаме назначени няколко младежи на срочни договори за 4 месеца. Това им е първа работа. Ако работодателят е съгласен могат ли през четвъртия месец да си ползват полагащия се платен отпуск?
Мисля да задам въпроса и на ел.поща на НАП да видя какво ще отоговорят и ще споделя.
Скрит текст :
А как разбирате този отговор от НАП? И по точно
 "Важно е да се има предвид, че актът на вписване в Търговския регистър на управител на ООД поражда права и задължения за лицето да представлява дружеството, но сам по себе си този акт не поражда задължение за осигуряване. Задължението за осигуряване на управителите на ООД по реда на чл.4, ал.1, т.7 от КСО, възниква само в случаите, когато е определено възнаграждение"
Здравейте. Имам следната ситуация: Новосъздадено ЕООД,чийто собственик е Сдружение с нестопанска цел. С решението на общото събрание на сдружението за учредяването е определен управител/един от членовете/, но той няма да получава възнаграждение за това.
Въпросът ми е трябва ли да се осигурява управителя в този случай?
Здравейте. Имам следния казус:
От месец септември имам нов клиент. Днес при подаването на декларации 1 и 6 за октомври виждам, че за септември освен подадените от мен има същите подадени и от предния счетоводител. И това удвоява задълженията. Според Вас как трябва да коригирам нещата?
Малко странен въпрос,но: С какъв номер осчетоводявате месечния отчет от касовия апарат/за ДДС декларацията/?
Аз ползвам това и има декларации
И така не става. Успях да намеря стар архив  го свалих. Сега просто ще изчакам следващата актуализация. Или ще звънна на телефона им ако имат решение.
Да дори пробвах инсталация на лаптопа на децата и пак имам същия проблем.
Точно с тази най-нова версия от 03 януари е проблемът. Досега не ми се е случвало. И не мога да върна към по-стара.
Не.На правилното място е и не го правя за първи път.
Здравейте. Обнових си програмния продукт на НАП за трудовите договори и имам проблем. Излиза ми това:
Could not create file: LCHome\data\firms.dbf
Някой може ли да помогне?
Благодаря предварително
По-точно какви документи се прилагат към заявлението?
Никой ли не е минавал през процедурата?
Здравейте. Имам ООД за което изтече срока за ликвидация и трябва да подам А4 в търговския регистър за закриване на фирмата. Въпросът ми е какви точно документи се прилагат? Ако някой го е правил моля да сподели.
 :flowers: