Здравейте. Имам следния казус:
От месец септември имам нов клиент. Днес при подаването на декларации 1 и 6 за октомври виждам, че за септември освен подадените от мен има същите подадени и от предния счетоводител. И това удвоява задълженията. Според Вас как трябва да коригирам нещата?
Малко странен въпрос,но: С какъв номер осчетоводявате месечния отчет от касовия апарат/за ДДС декларацията/?
Аз ползвам това и има декларации
И така не става. Успях да намеря стар архив  го свалих. Сега просто ще изчакам следващата актуализация. Или ще звънна на телефона им ако имат решение.
Да дори пробвах инсталация на лаптопа на децата и пак имам същия проблем.
Точно с тази най-нова версия от 03 януари е проблемът. Досега не ми се е случвало. И не мога да върна към по-стара.
Не.На правилното място е и не го правя за първи път.
Здравейте. Обнових си програмния продукт на НАП за трудовите договори и имам проблем. Излиза ми това:
Could not create file: LCHome\data\firms.dbf
Някой може ли да помогне?
Благодаря предварително
По-точно какви документи се прилагат към заявлението?
Никой ли не е минавал през процедурата?
Здравейте. Имам ООД за което изтече срока за ликвидация и трябва да подам А4 в търговския регистър за закриване на фирмата. Въпросът ми е какви точно документи се прилагат? Ако някой го е правил моля да сподели.
 :flowers:
Здравейте
За  първи път ще публикувам отчети в ТР и се обърках кое е по стария и кое по новия закон за счетооводството. В крайна сметка целия комплект от статистическите отчети ли трябва да се подадат в ТР?  Става дума за ООД. Благодаря предварително
Грешка на езика за дневника естествено, че става въпрос за дневника на покупките. Иначе благодаря за отговора. И аз така ще направя.
Весели празници
Здравейте. Имам подаден опис по чл.74 от ЗДДС и сега трябва да го включа в дневника за продажби. Всъщност в него фигурира само един актив. Въпросът ми е кое да въведа като документ-фактурата с нейния номер и дата или описа с входящия номер от НАП? Клоня към първия вариант, но датата ще е от преди регистрацията.
Благодаря предварително
Осигуряването за безработица не е свързано с основанието на ТД. За да има осигуровки за безработица трябва да има отработени поне 5 дни /40 часа/ през месеца.
Щом ще работи 8 часа в месеца, не би трябвало да внасяте осигуровки за безработица.
Доста почетох по въпроса и в крайна сметка мисля че се дължат всички осигуровки. Права ли съм?
КСО
Чл. 4. (1) (Изм. - ДВ, бр. 109 от 2008 г., в сила от 01.01.2009 г.) Задължително осигурени за общо заболяване и майчинство, инвалидност поради общо заболяване, старост и смърт, трудова злополука и професионална болест и безработица по този кодекс са:.........
6. (предишна т. 5 - ДВ, бр. 74 от 2002 г., в сила от 01.01.2003 г.) лицата, които работят по втори или по допълнителен трудов договор;

Благодаря за коментарите.
И аз така смятам по чл.111 във връзка с чл.114. Но тогава осигуровките са пълни нали?
А не както при чл.114 без безработица.
Здравейте. Трябва да назнача лице което е на ТД на 4 часа на друго място. При нас ще работи 4 дни в месеца по 2 часа. Правилно ли е основанието да е чл.111 във връзка с чл.114? И осигуровките са като на първи ТД?
Здравейте.Изплащаме сума по ГД и попълвам декларация1. Има удържани осигуровки, без ДОД. За вид осигурен е 14. Но въпросът ми е относно сумите
-в т.21 за осигурителен доход сумата по сметката или след приспадане на норм.признатите разходи
-т.31 попълва ли се
Благодаря предварително