Здравейте,за първи път имам служител,който м.04,навърши възрастта за пенсиониране.Служителя не е повдигал въпроса и аз съм в чуденка как точно се процедира в такъв случай?Притеснява ме има ли някакви срокове,в които да си подаде документите за пенсиониране?И може ли да продължи да си работи без да се прекъсва ТД и без да се пенсионира?Ако реши да се пенсионира,доколкото разбрах инициативата трябва да е от негова страна,по взаимно съгласие.След като си подаде документите за пенсия,няма проблем отново да се назначи на ТД.Притеснява ме това,че той нищо не казва и да не изгуби нещо от това или пък да няма някакви санкции за работодателя (в което силно се съмнявам).
Благодаря за отговорите на всички,които имат опит и ще се включат с мнение!