Администрацията ще получава заплата по банков път на 10-то число за предходния месец, а работниците ще получават на 10-то число аванс по банков път за текущия месец и на 25-то число заплати за предходния отново по банка. Как ви изглежда всичко това? С Декларации 1 и 6 дали ще имам проблеми? Работя с microinvest trz prо
фирмата реши да дава аванси на 10-то число за съответния месец. Проблема е, че ще ги изплащат по банков път и се получава следната ситуация:
1. Начислявам заплати за месец май с неверни данни, тъй като до 20-ти главната счетоводителка ми дава списък със заплатите за месец май, който всеки път е различен заради Еднократен бонус към възнаграждението.
2. Правя списък с авансите и файл за банката за юни.
3. Анулирам заплатите за юни.
4. Анулирам заплатите за май. Някои колеги тук във форума се оплакват, че се обърква стажа за прослужено време. Не знам все още...
5. Заплатите на администрацията на фирмата се дават на 10-то число, което означава, че трябва да оправям само картоните на администрацията с еднократните бонуси.
6. Начислявам заплатите за май.
7. правя списък със заплатите и файл за банката за месец май.
8. Анулирам заплатите за месец май
9. В картоните на работниците стоят сумите от авансите за месец юни. Трябва да се изтрият. Към 22-ро число правя заплатите на работниците с еднократните бонуси към възнагражденията.
10. Начислявам заплатите за месец май. След като направя списък със заплатите по банков път трябва да изтрия администрацията за да не получат втори път заплати.