Здравейте,
Имам 3 дружества с множество магазини, всеки от тях. Когато продавачка от един магазин на дружество А, излезе в отпуск я замества друга продавачка от дружество Б. Пиша трудов договор за 1 ден. Това се случва доста често, затова се замислих за варианта: създавам 4-то дружество само с персонал, който отдавам под наем на магазините и всеки месец пиша фактури. Въпроса ми е има ли особеност при отдаване под наем на персонал, който работи на каса, т. е. материално отговорни лица са. Казаха ми че следва да имам лиценз от Агенцията по заетостта за отдаване под наем на персонал, когато персонала е съставен от мат. отг. лица. Дали услугата която ще предоставям да е отдаване под наем на персонал или услуга " обслужване на магазин", та да се избегне проблема с лиценза?
1, 4-то дружество е с основна дейност услуги
2,