Здравейте,
Няма такова законово изискване като "трябвало да анулираме фактурата от самата програма"
Изискванията към записите на анулирани документи са разгледани в приложение 12 на ППЗДДС и гласи:
"При положение че се анулира документ (фактура или известие към фактура) след периода, в който е издаден, той се включва във файла "PRODAGBI.ТХТ" на издателя, като в полетата, описващи стойности, се попълват стойности, равни по размер на съдържанието на съответните полета от оригиналния запис в дневника, но с противоположен знак. Документът се описва в дневника за покупки на получателя във файл "POКUPKI.ТХТ" на получателя, касаещ данъчния период, през който е анулиран документът, като в полетата, описващи стойности, се попълват стойности, равни по размер на съдържанието на съответните полета от оригиналния запис в дневника, но с противоположен знак.
........................ ........................ ....
Не могат да се анулират вече анулирани документи.
Не могат да се анулират записи, чрез които са анулирани документи."