Здравейте,
имам няколко въпроса, моля за съдействие по тях:
Въпрос 1:
Имам ЕООД без регистрация по ДДС, което не извършва дейност и имам само една набирателна сметка към него. Фирмата е без дейност, защото те първа започвам бизнес. Пускаме фирмата за 5 дни, колкото да се осчетоводят разходи по обзавеждане на фирмата с оборудване (разбира се свързано с дейността й). Интересува ме дали мога да имам
договор за наем от друга фирма с моята фирма, при положение, че моята не работи? Под договор за наем имайте предвид, че другата фирма ще предоставя на мен наем на комп. оборудване. Имам ли право да го правя? Реално аз не извършвам никаква дейност, просто имам договор за наем.
Въпрос 2:
Какво се случва, ако на фирмената сметка получавам парични средства, а фирмата е без дейност?
Въпрос 3:
Например имам 3 превода от физически лица:
-2 лв на 15.12.19
-3 лв на 17.12.19
-5 лв на 20.12.19
Мога ли да пусна фактура за 10 лв по банка към друга фирма.
/тоест да използвам тези 10 лв, които са в банката и да съставя фактура към друга фирма/?
Благодаря много!
Весели празници!