Здравейте,
досега не съм подавал никога болнични листове в НОИ.
Сега, обаче, от 1 месец съм на нова работа. Фирмата е по-малка и администрацията е сведена до минимум. По принцип съм ЧР, но сега ще се наложи да се занимавам и с това. Колегата, който е главен счетоводител също не е подавал и обработвал болнични.
Четох в интернет - форуми, сайта на НОИ, но съвсем се оплетох.
Моля, да ми напишете кои точно декларации и документи се подават в НОИ с болничните листове?
Удостоверенията за банковите сметки оригинали ли се подават. И ако веднъж е подадена тази банк.сметка за дадено лице и след това то пак ползва болнични, трябва ли отново да се подава.
И какъв е срокът за подаване на болничните?
Извинявайте за лаишките въпроси, но просто материята не ми е ясна.