Здравейте,
използвам тази дискусия, не само защото е последна, но и защото в момента имам подобен случай и се колебая как да постъпя. За всички сценарият е познат.
Служител започва работа през октомври 2012г., казва че трудовата книжка е при стария работодател и обещава да я донесе за оформяне. Аз, профилактично, го карам да подпише декларация, че при започване на работа не е представил трудовата си книжка, не начислявам клас и си чакам книжката. Уви, той не представя такава. Сега, 2014г. напуска. Решил да си вземе книжката от стария работодател и там му отговорил, че никога не му били издавали и че въобще не е оформян трудов договор. Работникът обаче, решава да си купи нова книжка и ни я носи за оформяне. Чудя се, как да я впиша в дневника, при положение че през цялото това време има други издавани трудови книжки. Можем ли да му откажем, кое ще е по-голямо нарушение -- отказ за издаване на трудова книжка, при такава ситуация, или издаване на трудова книжка и бъркотия в дневника? Помогнете със съвет, моля