Здравейте колеги,
искам да питам нещо за попълването на касова книга.
Става въпрос за офис от където се разпращат пратки, не е търговки обект и няма достъп.
Но в крайна сметка служител на дружеството разнася пратките събира пари от клиентите в брой, с тези пари плаща на доставчици и накрая на деня остава някаква сума. С тези пари също се плащат и заплати и т.н., а също така и недокументирани разходи.
Чудя се как да ги организирам и да си имат точна и ясна информация в касовата.
Възможно е и сумата по касова бележка да не бъде събрана днес, защото клиента примерно не е намерен, а да бъде събрана след ден, два, три, което също се чудя как да се отрази, за да може да отговаря касовата наличност в края на деня.
Имате ли някаква практика, която може да споделите?
Или да давам всичко като служебно изведени и така..