Самоосигуряващо се лице - договор и администрация

08.04.2019, 22:54 1538 1

08.04.2019, 22:54
Публикации: 1 / 0
Здравейте,
при работа като самоосигуряващо се лице (след регистрация в агенцията по вписванията като лице упражняващо свободна професия), какъв договор следва да бъде сключен с бъдещия (дългосрочен) работодател?

Изработената работа ще се заплаща на час. Идеята е да се заплаща чрез фактури (+ декларация че в качеството си на самоосигуряващо се лице работодателят не дължи осигуровки), всеки месец. Така всяка фактура да описва извършената през месеца работа и съответната сума. Ангажимента е от една страна дългосрочен, от друга не е ограничен от време или крайна сума за изпълнение - колкото часа изработя, толкова ще ми бъдат заплатени. Например този месец изработвам 100 часа, следващия месец 10 часа (и на толкова съответно си плащам данъци/осигуровки).

Освен фактурите, трябва ли да имаме допълнително споразумение/вид договор (граждански договор?) и какво трябва да бъде то?

Благодаря за съветите.
 
Поздрави!
#1 | 09.04.2019, 07:25
Публикации: 9721 / 1664
Договор, с който са описани правата и задълженията на страните. Нормален договор по ЗЗД.
И този, дето Ви дава работа, не Ви е работодател, а възложител. Или клиент, ако ете.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група