Здравейте,
Някой интересувал ли се е как ще се процедира при отказ от работа в режим СУПТО след 31.03.2020г. Въпросът ми изниква след разговор с клиенти /по-възрастни хора/, които са притеснени че няма да се справят с новия софтуер в бъдеще. Досега са работели със софтуер, който не е в списъка на НАП и сега ще се наложи да започнат с нов такъв /по всяка вероятност един от масовите в България:)/, но липсата на възможност за ДЕМО версия и ДЕМО ползване ги притеснява, че няма да могат да се справят да работят коректно и ще допускат грешки. Та питането ми е за следната хипотеза: Въвеждаме и връзваме към 31.01.2020г. СОФТУЕРА и ЕКАФП, декларираме пред НАП до 31.03.2020г. с какъв софтуер работим, но на 31.07.2020г. се решава, че СОФТУЕРА ще се махне от търговския обект /деинсталация от компютъра/ и ще се мине на вариант без СУПТО.
Във всичко до момента /конференции, семинари, форуми, разяснения/ става дума как ще стартират нещата, но не съм засякъл как ще приключват /може и да е коментирано, но да ми е убягнало/...
Ако някой има инфо, ще бъда задължен ако го сподели