Здравейте, наш служител работил при нас до 2012г. идва и носи празна трудова книжка, на която си е попълнил данните за имена, ЕГН, образование и каза, че е загубил трудовата си книжка... Ние сме били първия му работодател, но след 2012г. е работил и на други места. Редно ли е сега като носи празна ТК направо да нанасяме данните (като имаме дневник с трудовите книжки, в които серийният номер на ТК е този който е бил при издаването) Чета, в КТ и НТСТК трябва да отиде в ИТ и да попълни молба за издаване на нова ТК и да отиде при всеки работодател при който е работил в бланка на приложение 2 (чл.7 НТСТК) и така... ама идва с някаква празна книжка и казал на шефа, че иска да му впишем стажа и данните. Правилно ли е така и ще имаме ли проблем ако го впишем просто? Дали да не му попълним едно Приложение 2 (чл.7 НТСТК) и едно УП2, на 8ч. е бил затова УП3 едва ли му трябва ... и да му кажа, че това е правилно да му се издаде а не да вписваме наново в нова ТК„ като това е задължение на ИТ? Какво ще кажете има ли проблем?